wanneer voor het eerst op vakantie

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie mij twijfel kunnen wegnemen. Vanaf wanneer kun je met je baby een paar nachtjes weg??
 We willen 2 nachtjes naar Disneyland Parijs (in bungalow) in december en daar zou dan ook een babietje van 1.5 maand mee gaan. Kan dit dan al wel?

Groetjes  
 
hoi,

toen onze twannie 1,5 mnd was zijn we ook een weekendje weg geweest. we hebben nergens geen problemen mee gehad en twannie vond alles best....

ik was eerst ook huiverig maar het is heel erg goed gegaan en zou het zo weer doen.

 
Hoi

Op zich is die leeftijd nog wel erg makkelijk natuurlijk. Maar nou zijn mijn man en ik samen in augustus naar Euro Disney geweest, en had er toch niet aan moeten denken dat ik de kleine meegenomen had. Elke attractie moet je dan alleen doen omdat er toch iemand bij de wagen moet blijven! Ik weet niet of jullie soms met een hele groep gaan? Want dan is er altijd wel iemand die even op jullie kleintje kan passen!!

Succes Essie
 
We zijn met zn 4-en waarvan er 2 helemaal niet zo van die atracties houden, dus die kunnen mooi wachten!

Bedabkt voor jullie reacties, ik zat er toch wel een beetje mee, ze is wel erg klein nog!! Maar we gaan het gewoon proberen!!!
 
Als je in bungalow zit is het een vergelijkbare situatie aan thuis. Alles bij de hand enzo. Waarom niet joh!
Je kindje slaapt vast wel in de wagen als je in het park bent. Wij zijn gewend om de kinderen overal mee heen te slepen en zo hebben we wel hele makkelijke kinderen hoor! Overal slapen, eten en genieten.

Ik zou het lekker doen!
 
Hoi,

Toen onze dochter 11 weken was zijn we op wintersport geweest. Ik twijfelde er eerst erg aan, maar het is allemaal heel goed bevallen.
De reis kost wat meer tijd, met voeden bijvoorbeeld, maar Parijs is wel wat dichterbij dan Oostenrijk.
Mijn dochter sliep daar ook prima en kon met haar eigen speelgoed lekker spelen. Ik had me wel goed voorbereid, ook voor eventueel pech onderweg.
Ik hoop dat jullie een gezellig weekend zullen hebben.

Groetjes
 
Onze dochter is nu 17 maanden en wij gaan eind van de maand voor het eerst op vakantie naar TEXEL!! We hebben er onwijs veel zin in en we zijn ook erg benieuwd hoe het allemaal gaat.
Als ze maar wel slaapt zo ver van huis...  (hahahaha)
 
De leeftijd van het kindje maakt niet zoveel uit.
Onze zoon was 8 weken toen we op wintersport met de caravan gingen. Heerlijk!
Hij lag overdag lekker buiten in de vrieskou (z'on 8 graden onder nul), lekker in de wagen met een winterslaapzak met mouwen en een cappuchon, hij had daaronder gewoon zijn kleertjes aan en een muts met sjaal. En ook nog zonder kruik! (we hadden er een kruik in, en onze vriendin die arts op een CB is, riep: 'haal die kruik eruit, het arme kind!'. En ja, hij zweette best wel. Zonder kruik bleef hij zelf lekker warm.
Dus, als je in een huisje gaat, dan is het helemáál geen probleem hoor!
Uit mijn omgeving zijn er babies van 2 weken oud op wintersport gegaan, met het vliegtuig, en ook met de auto. (ze slapen toch wel!)
Succes!
 
Terug
Bovenaan