Wanneer voor het eerst rijstebloem

Hoi, Caspar is nu 14 weken / 3 maanden. Hij slaapt ongeveer van 20.30 uur 's avond tot een uur of 6 / 7 's ochtends. Soms wat eerder. Ik heb het gevoel als ik met de laatste fles een schepje rijstebloem ga proberen hij het net wat beter uithoudt tot de ochtend. Maar vanaf wanneer mag dat / doen jullie dat? 's avonds laat nog een fles geven heeft geen zin. Hij is met geen stok wakker te krijgen en als hij al wakker wordt drinkt hij nauwelijks. Hij lijkt, net als zijn moeder, geen avond mens te zijn.

Als richtlijn is het 4maand maar hoor van vele dat ze eerder beginnen..

Maar hij slaapt lekker door waarom moet het langer bedenk je wel dat hij nog maar 3maand is

Jemig wat slaapt hij lang!! Volgens mij hoef je nog geen rijstebloem te doen. Als hij zolang slaapt.
Ik doe het sinds vorige week door een fles bv met nutrilon en dan ben ik blij dat fedde 6 uurtjes slaapt. Geef ik het te vroeg zit ik nog rond vier/ vijf uur voor de volgende voeding.
Ik heb net gegeven om elf uur en zou heeel blij zijn als hij tot zes uur haalt. Kwart voor zes gaat mijn wekker.

Ik ben begonnen met rijstebloem toen kyan ongeveer 3 mnd was. In zijn laatste fles van 20.00 vijf schepjes! ( zijn van die mini schepjes die bij de Johannes broodpitmeel zitten) hij vind t heerlijk!!

Ik ben ook eerder begonnen omdat hij 's avonds zoveel honger had. Denk dat hij een week of 9 was. Maar ik maak hem nog wel wakker om 12 uur voor een klein flesje. Officieel mogen ze het pas vanaf 4 maanden, maar vroeger begonnen ze met 6 weken al.
Maar wat sammamie al zegt: Hij slaapt al erg lang voor 3 maanden.

ilse word volgende week 3 maanden
maar slaapt ook meestal van 7 tot 7
en dat is voor deze leeftijd erg lang
dus denk dat rijstebloem nog niet nodig is als ze zo jong al helemaal door slapen

bij de oudste begon ik er mee met 6 maanden
als vervanging van een fles in een bortje
s'morgens
adviezeerde het cb mij toen.

Terug
Bovenaan