wanneer voor het eerst???

A

Anoniem

Guest
hoi hoi meiden,
Wie kan mij helpen. Wij zijn al een tijdje bezig om zwanger te worden. Maar nu had ik vorige week mijn eisprong en ben sinds gisteren misselijk, soms tot kokhalzen toe. Ik ben verder niet ziek of grieperig of zo. Kan dit al wel zo vroeg? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoor wel eens dat vrouwen vanaf het begin misselijk zijn, maar wat is het begin?

groetjes..Cinber

Sorry Cinber, ik kan je helaas niet helpen.
Ik ben bijna niet misselijk geweest, gelukkig. Daarom weet ik geen antwoord op je vraag. De andere verschijnselen had ik ook al ruim een week voor mijn NOD (pijnlijke borsten, onrustige benen, sterkere urine, humeurig) dus ik kan me voorstellen dat het wel al kan

ik ben ook nooit misselijk geweest, maar ik denk dat je het pas echt kan zeggen als je ongesteldheid uitblijft. Ik weet dat het simpeler klinkt dan dat het is maar anders maak je jezelf misschien helemaal gek

Hoi Cinber,

Zelf had ik er ook al last van een week voordat ik ongesteld had moeten worden. Zo'n licht misselijk gevoel. En ik temperatuurde destijds, dus ik zag ook aan mijn temp dat ie niet meer naar beneden ging. Normaal had ik een cyclus van 27 dagen en op de 25e dag heb ik een test gedaan die al licht positief was. Ben nu 14w4d.

Groetjes,

Hoi,

Bji mij begon het ook de week voor mijn nod. licht misselijk en pijnlijke borsten. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat helemaal niet, zo zie je maar elke zwangerschap is anders.

Groetjes, Jonna

Terug
Bovenaan