Wanneer voorop fiets?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb zo'n zin om met mijn dochter voorop de fiets, te gaan fietsen. Maar ik ben benieuwd wanneer jullie dit voor het eerst zijn gaan doen. Ik heb namelijk altijd begrepen dat dat pas mag vanaf 9 mnd. Onze dochter is nu 8,5 mnd. Maar ze kan al wel zelfstandig zitten (niet uitzichzelf, maar als je haar op de grond zet blijft ze keurig zitten).
Ik wil natuurlijk best nog even een half maandje wachten, maar ik heb zo'n zin om te gaan fietsen. Moet nu namelijk nog steeds alles lopend doen (we hebben geen auto) en dat kost soms best veel tijd. Voor de langere afstanden gebruik ik wel altijd de fietskar, maar in winkels is dit helemaal niet handig (laatst kwamen we de GAMMA helemaal niet in, de poortjes waren te smal voor de fietskar). De meeste winkels zijn hier niet op berekend.

Nou ja, ik ben benieuwd. Met dit mooie weer kan ik haast niet wachten.

Groetjes,
Geeske mv Wieteke (15-09-2006)

Jij zet nu je computer uit, stapt de deur uit en gaat lekker fietsen!!
Als je kleine kan zitten mag het.
Begin met een paar minuutjes, en dan steeds wat langer.
Veel plezier!! Kian (8,5 maand) vindt het ook geweldig!!
Liefs Nelleke

Ohhh, ze zit al in een ikea-kar, nou dan kan de fiets ook hoor!!!!

ohhhh....ik heb ook z'on zin om te gaan fietsen met mijn kleine vent.
Ik heb alleen vorige week zaterdag een nieuwe fiets gekocht met stoeltje en scherm, want mijn oude fiets kon echt niet meer en paste geen stoeltje op.
Ma ja nou moet ik dus nog wachten tot deze binnen is!!!!

Wat denk je belt die man van de winkel, gisteren op, mijn fiets is begin volgende week binnen!!!!!! YOEHOE!!!!!!!
Laat het mooie weer maar komen, wij zijn er nu echt klaar voor!!!!!

Terug
Bovenaan