Wanneer vrijen / ovulatie test

<p>Hoihoi dames </p><p> </p><p>Mijn vriend en ik zijn deze maand begonnen met ovulatie testen. Mijn Cyclus is 26 dagen. Vandaag voor het eerst gestart met een ovulatie test. Nu aan jullie de vraag:</p><p> </p><p>* moet je pas met elkaar “kussen” als de ovulatie test groen ligt geeft ? Ben je dan het meeste vruchtbaar ? Heb dus ook weer gelezen dat je de dag na de positieve test het beste kan vrijen </p><p>* of zou je juist nu deze maand voor informatie moeten zorgen. ( ik bedoel daar mee te zeggen dat je deze maand uitzoekt wanneer je positief bent, zodat je volgende maand om de dag sex hebt ) </p><p> </p><p>zoals jullie misschien kunnen lezen, ik ben nieuw in het vak met ovulatie testen en je leest overal wat anders. Dus als iemand tips heeft, laat het me asjeblieft weten! <br /><br /></p><p>heel veel liefs! </p>

Je bent 5 dagen voor tot 2 dagen na je positieve ovulatietest vruchtbaar. Een positieve ovulatietest betekent dat je eisprong nog moet komen binnen 24-48 uur. Heb dus zeker seks vóór de positieve test, maar ook ná de positieve test. Meer seks betekent ook meer kans, dus benut die kansen. Mocht het niet lukken om vaak/vaker seks te hebben, dan zou ik in ieder geval de dag van de positieve test pakken en de dag erna.
Veel plezier :)

Met een vaste cyclus is je eisprong altijd rond dezelfde dag dus kan je dat in een app ook goed bijhouden. Maar soms kan het best even anders zijn en dan vertelt een test je meer. Als je test heel donker is, heb je je eisprong binnen 24 tot 48 uur, dus het heeft zin om t voor de eisprong te doen, en ik zou denken ook de dag van de goeie test én die erna. Om de dag zou het beste zijn voor t zaad, maarja als je ei is gesprongen heeft t geen effect meer voor een bevruchting haha. Succes iig, met een vaste cyclus heb je al veel duidelijkheid!

Heb die van cb gebruikt met de 2 dagen indicatie en toen bij mij smiley tevoorschijn kwam die avond geklust en verder niet. Helemaal niet ervoor en erna ook niet meer. En gelijk raak. Zaad blijft dag of 5 leven in de vrouw.

@mamalovetheirboys.

ik heb inderdaad ook die van CB. de roze. we zijn er gister mee gestart. dus ben benieuwd wanneer ik de smiley heb. fijn en bijzonder dat het in 1 keer raak was! 

Terug
Bovenaan