wanneer vruchtbaar???!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ben voor het eerst hier op de site en lees vol aandacht jullie berichten. Vanaf oktober 2004 ben ik gestopt met de pil en na 2 maanden met condoom te hebben gevreeën wagen we nu de sprong. Deze maand verloor ik 3 dagen een heel klein beetje lichtbruin bloed en ben dus naar de site gegaan om te kijken of dit 'normaal'is. Na 3 dagen carnaval en 2 dagen óvertijd' een test gedaan: niks en diezelfde nacht werd ik ongesteld. Wat heeft mijn lichaam mij gefopt zeg! Nu heb ik een vraag aan jullie, misschien wel een mutsige vraag, vandaar mijn naam. Ik heb een regelmatige cyclus die in principe vrijdag begint met lichtbruin bloedverlies, idem zaterdag en dan zondagnacht/zondag overgaat in een hevige buikpijn en echt bloedverlies. Vanaf wanneer ga je dan rekenen? Vanaf vrijdag of zondag? Ik wil nog niet aan temperaturen etc. beginnen, dus hoop dat jullie mij op deze manier kunnen helpen. Ik hoop op een reactie. Iedereen in elk geval succes als je ook "bezig" bent en gefeliciteerd de test positief is!!!

Mutsje

je moet gaan rekene 14 dagen na je eerste ongidag dan is je ovulatie,maar je kan ook even gaan kijken op www.babybrabbel.nl...maar ik zal even voor je kijken hoe het precies heet wat je aan moet klikken,ok ben zo terug met een nieuw bericht voor je.knuf pepe,

ok ben ik weer heb het ff opgezocht voor je.als je www.babybrabbel.nl heb ingetypt.dan ga je naar onlintest dan krijg je een lijstje en uit dat lijstje kies je dan weer vruchtbaarheidskalender die klik je ook aan dan krijg je de lijst te zien met vragendie vul je in en dan kan je het laten berekenen ok ik hoop dat het duidelijk is voor je zo.suc6 ermee ik hoor het wel van je in een tegenbericht doeiiiiiiiii pepe

Je moet rekenen vanaf de dag dat je echt bloed verliest. Ik heb altijd 3 dagen oud bruin, maar oud bruin hoort bij je oude cyclus.

succes

oja, en je ei komt 12-16 dagen voor je ongesteldheid. Dit is bij elke vrouw anders. Bij mij is dit altijd 13 dagen.

Hoi, als ik op de site www.babybrabbel kijk en dan kies voor vruchtbaarheidskalender wordt er gevraagd naar de eerste dag van de laatste menstruatie en naar Gemiddelde duur van cyclus. Misschien een rare vraag maar wat wordt er met het laatste bedoelt??

Groetjes,
Vera

Terug
Bovenaan