wanneer vruchtbaar?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,
misschien kunnen jullie me een beetje helpen?
vraag me af wanneer ik mijn eisprong heb,het zit als volgende;
ik werd vorige week woensdag (ongesteld)2mei ongesteld of tenminste bruin donderdag vrijdag en zaterdagmorgen ook nog bruin zaterdagmiddag pas rood zondag ook nog een beetje rood en maandag dinsdag woensdag en vandaag nog dus nog steeds bruin
maar wanneer zal ik dan vruchtbaar zijn?want als ik vanaf de 2e gelijk al reken en dan 28 dagen dan is mijn ongidag 30mei maar wat denken jullie???zal mijn eisprong dan rond de 16e liggen?maar dat komt eigenlijk wel rot uit want mijn vriend gaat van 15mei tot 20mei naar oostenrijk(zonder mij)
dus zal deze maand weer niks zijn dan(misschien)
groetjes mier

Hoi MIer,

Als je cyclus 28 dagen is, dan is 14 dagen daarvoor je eisprong, dus halverwege. Als je NOD 30 mei is, dan is je eisprong dus idd rond 16 mei. Als je een banner maakt op bijv babybrabbel dan kan je precies zien wanneer je vruchtbare dagen zijn. Weet je dat zaadcellen soms wel 4 dagen kunnen overleven?? Dus als je de dag van te voren nog klust, dan bestaat er best wel een goede kans hoor! Tenzij je ei n stuk later is natuurlijk.

Succes!

Liefs Anoek

P.S. Ik herken je 'probleem'. Mn man is ook regelmatig weg en ook wij zullen daar mee te maken krijgen denk ik. Deze maand gaan we voor t eerst voor t eggie.

hoi anoek,
zal ik dan al vanaf de 2e moeten rekenen denk je ? dat is wel de dag wanneer het bruin begonnen is!
groetjes mier

Hoi Mier,

Ik denk dat je inderdaad vanaf de 2e moet rekenen. Ik reken vanaf de 3e met een cyclus van 28 dagen, dus we lopen gelijk! Het is voor mij de eerste ronde voor eerste kindje. Echt spannend!

Liefs

hoi anoek,
spannend dan he?
wij zitten nu dus in ronde 4!!!nog ook maar kort dus maar duurt al te lang voor mij

zo n kalender is dus wel erg makkelijk,zal betekenen dat we 13 14 en 15 flink moeten gaan klussenook niet erg natuurlijk,en bij de 16e geeft die ovulatie aan maar dan is mijn vriend in oostenrijkmaar we gaan in ieder geval van tevoren nog effe klussen

voor jou is het nu ook wel spannend dan he,we gaan dan wel voor elkaar duimen ok

liefs mier

Hey mier!

Heb je ook n banner gemaakt? Is wel makkelijk hé?! Natuurlijk gaan we voor elkaar duimen! Volgende week moeten we allebei flink klussen, ha ha!!

Succes meid!

Liefs Anoek

hee anoek,
nee ik heb geen banner gemaakt,ben niet zo n compurerfreak
maarre morgen begint de vruchtbaarheidsdagen 13 14 en 15 dus kan nog net voordat die weggaat,klus ze en we horen wel van elkaar.
groetjes mier

Hoi Mier!
Als je n regelmatige cyclus hebt, dan kan je op deze manier ook gewoon gebruik maken van je vruchtbare dagen!! Mn cyclus is niet helemaal regelmatig, dus ei wisselt ook. Gelukkig geeft mn lichaam hele duidelijke signalen af. Daar kan je ook nog opletten!

Voor ons begint het deze week ook. Zijn maar alvast begonnen, ha ha!!
En ja, na deze week begint het grote wachten voor de eerste keer. Nu ben ik echt onvoorstelbaar rustig en heb ik zoiets van we zien wel. Hopelijk houd ik dat vol, ook als mn NOD dichterbij komt.

Zou wat zijn als het de eerste keer raak is hé?!

X Anoek

Terug
Bovenaan