wanneer vruchtbaarst

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Ik ben net ongesteld geworden dus zit te balen. Misschien een domme vraag, maar wanneer ben je op je vruchtbaarst?
Bedankt alvast en ik hoop dat we snel zwanger worden met z'n allen, dat wachten is maar niets!
Groetjes van mij.

Je kan dat  heel makkelijk  uitrekenen op www.babybrabbel.nl.
Denk maar zo...de zomer komt eraan. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. hihi

Succes met zwanger worden.

Liefs,
Dompy

Hallo Petra01,

Je bent het vruchtbaarst ongeveer 14 dagen na je menstruatie. dan heb je je eisprong en de meeste vrouwen voelen dat met een paar krampjes. het is aan te raden dan 2 dagen hiervoor te klussen en dan om de dag.
Tja, dat heb ik ook gedaan en het resultaat mag erzijn: zo ben ik erachtergekomen in het weekend dat ik zwanger ben...(tarwekiemoliecapsules is echt een aanrader, het bevordert je vruchtbaarheid, ben in de 2e ronde zwanger geraakt.)
heel veel succes, en laat je het ons weten wanneer het zover is???

liefs minou

Bedankt voor jullie reacties! En Minou, gefeliciteerd met je zwangerschap, wat een goed nieuws zeg! Dus 14 dagen na de 1e dag van je menstruatie? En waar kan je die capsules kopen, bij heen drogist?
Liefs
Petra

Hallo Petra01,

Ja dankje! ben er zo blij mee!!
Je kunt de capsules bij de DA drogist krijgen, bij de kruitvat zijn ze verwerkt in de multivitaminen en verkopen ze ze niet meer los.. ,
dus inderdaad 14 dagen na de 1e dag van je menstruatie..
veel succes!!

liefs minou

Hoi Petra01!

Even over de tarwekiemcapsules...die heb ik ook toevallig na aanraden hier gehaald...en ik heb ze  wel bij de kruidvat kunnen halen...Staat bij de kruiden dingen enzo...
Het is ook gewoon apart...dus ook daar kun je even kijken...sommigen zullen ze wel wel hebben en sommigen niet!
Heel veel succes met zwanger worden!!!!

Liefs Linnepinie

Ben al bij gynaecoloog geweest en die had als tip!!! Vanaf dag 8 tm dag 18 om de dag en een kussen onder je bekken leggen na het vrijen.

Terug
Bovenaan