wanneer vruchtbbaar

A

Anoniem

Guest
ik volg al een tijd deze forum en vind het erg interssant;ik wil graag jullie aandacht voor het volgende'ik heb een dochter van 3jaar ben al 1jaar bezig maar iedere keer weer ong. maar wij klussen best wel vaak, vanaf dag 10 tot enmet dag16.tijdens het klussen ga ik altijd boven mijn manneke IS DAT GEEN PROBLEEM ALS JE ZWANGER WILT RAKEN IK HEB HET GEVOEL DAT HET ZAAD DAT NIET BINNEN BLIJFT, WIE KAN MIJ Z.S.M. ADVISEREN. BEN HEEL WANHOGIG.WIL SNEL ZWANGER RAKEN WIE HEEFT ER GOEDE TIPS. IK VIND OVULATIETESTEN DUUR EN TEMPERATUREN HEB IK ELKE DAG EEN ANDER METING PLEASE HELP ME

HOI MALIKA
Waarom ga je nit even bij je huisarts langs.
Heb je wel een regelmatige cyclus of niet?
En je kan het eigelijk beter om de dag doen want anders neemt de kwaliteiet sperma van je man toe.
Ik moet ook rond mijn eisprong om de dag klussen.
Die ovulatietesten gebruik ik ook nooit en hoor van een hoop forum maatjes dat i het soms niet aan geeft.
Ik ga gewoon altijd bij het ziekenhuis langs voor echo's omte kijken of mijn eitje al opsringen staan ik moet vandaag ook weer is ook altijd maar afwachten natuurlijk.
Hou je me op de hoogte om de hoeveelste cyclus dag zit je nu.
GR NIEM

ik zit nu op 14de dag.en heb sinds kort geen regelmatige cyclus meer, eerst altijd 26 dagen.misschien komt het door de spanningen, want ik wil het extreem graag. ik heb namelijk een dochter van 3 en ik vind haar zo alleen zij is gek op andere kinderen.nu heb ik een cyclus van 25, 26 29 dagen.

Hoi Malika,

Dat is nog behoorlijk regelmatig hoor!

Je schrijft dat je altijd tussen dag 10 en 16 klust. Maar het kan heel goed dat je eisprong eerder of later valt, dus misschien moet je ook voor je vermoedelijke vruchtbare periode af en toe eens klussen.

En bovenop zitten is niet zo heel handig als je zwanger wilt worden, want dan loopt het meeste sperma er weer uit. Je kunt beter onderop liggen, in ieder geval op het moment dat je man klaar komt. Het is ook goed om na het klussen een tijdje met een kussen onder je billen te blijven liggen. Dus niet gelijk opstaan en naar de wc rennen!

Verder is het vaak toch ook een kwestie van een lange adem hebben. Bij mijn zoontje was ik zo zwanger en nu zijn wij voor de tweede ook alweer bijna een jaar bezig.

Succes!

Inge

Terug
Bovenaan