Wanneer wagen ombouwen?

<p>Hi!</p><p>mijn zoontje is nu 5 maanden,</p><p>ik twijfel of ik de wagen al moet ombouwen. Hij zit graag rechtop en is heel nieuwschierig. Hij vind liggen in de wagen even leuk maar is het al snel zat. Het enige wat me tegenhoudt is dat ik bang ben dat hij niet meer in de wagen gaat slapen als ik hem ombouw. Omdat hij dan natuurlijk alles kan zien, en het dan dus veel te gezellig is...</p><p>wat zijn jullie ervaringen?</p><p> </p><p>groetjes</p>

Als hij echt moe is zal hij wel gaan slapen. En bij de meeste wagens kun je hem alsnog in ligstand doen. Je kan hem ook eerst nog half liggend doen. Mijn dochter slaapt alleen in bed en met veel moeite in de auto dus wat dat betreft geen ervaring. 

Je kan altijd nog een hydrofiele doek eroverheen hangen! 
Dan is hij even afgeschermd voor prikkels. Als hij dan slaapt kun je die weer weghalen.
Aangezien het niet goed is om die er te lang overheen te hebben ivm warmte die eronder blijft hangen.
Zo doen wij het altijd en dat werkt prima :)

Ik deed t vanaf 6 maanden, ik zou t ff uitproberen. Slapen kan wel, maar ik vind t niet ideaal. Ze ligt toch minder lekker. Plat wil ze m al helemaal niet, maar ze tukt evt rechtop. Daarom niet super voor slapen, maargoed die bak groeien ze toch uit :)

Ik heb 't zo rond de 6 maanden gedaan. In de bak wilde hij allang niet meer. Vanaf 3 maanden zat ie steeds in de maxi cosi op de wagen. De wandelwagen staat hier nog altijd op half liggend. Hij kan namelijk nog niet zo goed zelf zitten. Dan gaat ie wel slapen als hij moe is. 

Hoi
Als het het zo graag alles wil zien als mijn dochter zal hij niet veel meer in de wagen slapen als je m heb omgebouwd ze slaapt max een kwartier met een wandeling van anderhalf uur 

Hier precies hetzelfde met zoontje van 5 maanden. Ik ga het denk ik toch proberen vol te houden tot 6 maanden. Vanwege het in de wagen slapen en lijkt me toch ook beter voor het ruggetje.

Terug
Bovenaan