wanneer wandelwagen?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames.
ik ben even een tijdje weggeweest maar ben er weer.
ik heb even een vraagje mijn zoontje is van 1 aug en ik heb een quinny buzz maar de bak is best smal en mijn zoontje is best wel stevig.
nu ligt hij dus echt krap in de bak en jengelt er  ook in hij vind het niet meer leuk.
ik kan mijn wandelwagenbak wel heel plat leggen op het cb zeiden ze dat het wel kon.
heeft iemand advies.
bij mijn dochtjertje van 6 jaar had ik een quinny freestyle en heb dit probleem niet gehad.
groetjes mascha

hoi mascha,

lijkt me nogal duidelijk, als hij niet meer past is het tijd voor de wandelwagen.
joris ging er ook met de 3 maanden in, ik vond het erg vroeg, maar hij paste niet meer in de bak. de wandelwagen heb ik zo plat mogelijk gedaan en ik ben gewoon geen uren meer met hem gaan wandelen.
succes. en wat betreft je andere toppic Joris is bijna 7 maanden en hij draait zich ook, maar zodra hij onder de deken ligt niet meer, dus ik verwacht dat dat nog wel even duurt, vooral als je hem strak instopt.

gr floor

hoi floor
bedankt voor je reactie.
hij draaid inderdaad niet in bed als ik hem strak instop,
en ik ben vandaag ook voor het eerst met de wandelwagen op pad gegaan hij vond het geweldig en zat de hele tijd te lachen(kan hij natuurlijk ook veel meer zien).
groetjes mascha

Terug
Bovenaan