Wanneer waren jullie minder/niet meer misselijk

Dat is vervelend he?!
Ik was ook best beroerd.... Maar gellukig werd het met 11 weken minder en met 14 weken voel ik me goed!

Ben dus 18 weken en 1 dag zwanger.

Ik hoop voor je dat het snel over mag zijn! Trouwens de huisarts heeft wel een middeltje, misschien een idee. Ik weet niet wat maar mijn verloskundige gaf me die tip. Maar toen ik afspraak wilde maken werd mijn misselijkheid al minder dus heb het maar gelaten.

Groetjes

Hoi,

Ik was ook flink misselijk en heb me ook vaak afgevraagd wanneer er nou eindelijk een eind aan zou komen. Ik zit nu in week 16 en vorige week is de misselijkheid "ineens" over gegaan! Mijn eetlust is nog niet 100% terug, maar het is heerlijk dat die misselijkheid nu eindelijk weg is.

Volgens de theorie zou je na week 12 minder last van misselijkheid moeten krijgen maar volgens mij komt het er in de praktijk neer dat het bij elke vrouw anders is.

Succes!!
Laat

Ik was rond 14 weken niet meer misselijk...

Je kan ook okugest halen bij de drogist, dat is homeopatisch, misschien helpt het!

Succes en ik hoop voor je dat het snel over gaat!

In okugest zit Arsenicum, weliswaar een verdunning maar dat was voor mij al een reden om het niet te gebruiken. Ben zelf ook erg misselijk geweest, en het helpt als je elk uur iets eet ( 1 sultana koekje bv.) ook kan je Nux Vomica van a vogel gebruiken.

Terug
Bovenaan