wanneer waren jullie weer ongesteld na je mk?

Hoi allemaal,

Ik heb afgelopen dinsdag een miskraam gehad, zondag was het al begonnen met bloeden! Ik was 6w en 4d.

Wanneer waren jullie weer ongesteld en wanneer is bij jullie het bloeden gestopt? Klopt het ook dat je nu erg vruchtbaar bent?

Groetjes Karin

hallo Karin, ten eerste wil ik je veel sterkte wensen met je verlies. Was dit de eerste?
Het heeft bij mij zeker 6 weken geduurd voordat ik ongesteld werd. mn mk was echt maar 3 dagen. niets heftigs ofzo. was ook 6 weken en paar dagen.
Ik heb elke week men hcg moeten laten prikken. Zolang je nog zwangerschapshormoon in je lichaam hebt krijg je geen eisprong, dus het verhaal over erg vruchtbaar zijn gaat dan niet op. Of je moet je hormoon al helemaal kwijt zijn.

veel sterkte

gr. nathalie

Allereerst sterkte met het verlies, Ik werd 5 weken na de miskraam weer ongesteld, mijn miskraam bij precies 6 weken daar heb ik ongeveer een week van gevloeid.
Na de eerste menstruatie werd ik 28 daarna weer ongesteld en de maand erop niet....wat de reden is geweest weet ik niet, 28 daarna teste ik positief en op de echo was ik 2 weken langer zwanger dan gedacht....

Ik heb vier miskramen (missed abortions) achter de rug. Na de eerste was ik na vier weken weer zwanger, dus dat was snel op gang. Ging helaas weer fout. Toen duurde het acht weken totdat ik ongesteld werd. De ronde daarna was ik weer zwanger en is onze zoon geboren. Na de derde miskraam was ik na 5 weken ongesteld. Daarna weer zwanger, welke weer fout ging. Nu heeft het 6 weken geduurd tot mijn menstruatie. Hopelijk nu weer snel zwanger met een positieve afloop. Het schijnt inderdaad zo te zijn dat je meer vruchtbaar bent na een miskraam. Ik hoop het voor je en voor ons allemaal. Sterkte!
Alexandra

Karin, ik wil je heel veel sterkte wensen met het verwerken van je miskraam. We weten hier allemaal hoe het voelt en ook hoe zwaar het is om daarna weer verder te gaan met je gewone leventje.
Ik was deze zomer voor het eerst zwanger en heb na bijna 9 weken een miskraam gehad op 28 augustus. Een paar dagen na de miskraam begon het weer te bloeden en dit hield 10 dagen aan. Het werd steeds erger en uiteindelijk heb ik op 20 september nog een curettage ondergaan. Op 14 oktober werd ik voor het eerst weer ongesteld. Dus 6,5 week na de miskraam (3,5 week na de curettage). Nu ben ik voor de tweede keer ongesteld geworden op 19 november. Dus een cyclus van 36 dagen. Dat is voor mij een redelijk normale cyclus (zijn meestal aan de lange kant bij mij). 14 oktober was ik erg blij dat ik weer ongesteld was geworden, het gevoel dat je lichaam het weer doet! Afgelopen donderdag was ik niet zo blij, had erg gehoopt op een zwangerschap natuurlijk, maar helaas.

Ik hoop voor je dat het bij jou allemaal niet zo lang duurt voordat alles weer 'werkt'. En nogmaals: veel sterkte gewenst!

Liefs Elin

Hoi Karin,

Ook ik wens je heel veel sterkte bij het verwerken van miskraam. Tis niet niks weten we allemaal en ik hoop dat je het een plekje kunt geven. Vier weken na mijn curretage heb ik heel licht bloedverlies en nu na 8 weken heb ik mijn normale menstruatie gehad.

Ik heb ook gehoord dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent, maar ook al hebben we heeeeeel veel geklust hier heeft het niet gewerkt.

Ik hoop ook dat je ongesteldheid weer snel normaal is! Heel veel sterkte

Liefs Janine

Hoi,

Heel veel sterkte met het verwerken,dit is niet niks weet er alles van.
26 okt curretage gehad ( na een miskraam van 5 wkn)en wer 27 nov weer voor het eerst ongesteld,na mijn curretage maar 4 dgn gevloeid dit alles verliep heel goed.
Nu as donderdag op controle ziekenhuis of alles schoon en weg is.Het klopt dat je nu erg vruchtbaar bent maar ook je lichaam kan nog aan het ontzwangeren zijn.
Heel veel sterkte en hou ons op de hoogte.

liefs marlijn

Terug
Bovenaan