Karin, ik wil je heel veel sterkte wensen met het verwerken van je miskraam. We weten hier allemaal hoe het voelt en ook hoe zwaar het is om daarna weer verder te gaan met je gewone leventje.
Ik was deze zomer voor het eerst zwanger en heb na bijna 9 weken een miskraam gehad op 28 augustus. Een paar dagen na de miskraam begon het weer te bloeden en dit hield 10 dagen aan. Het werd steeds erger en uiteindelijk heb ik op 20 september nog een curettage ondergaan. Op 14 oktober werd ik voor het eerst weer ongesteld. Dus 6,5 week na de miskraam (3,5 week na de curettage). Nu ben ik voor de tweede keer ongesteld geworden op 19 november. Dus een cyclus van 36 dagen. Dat is voor mij een redelijk normale cyclus (zijn meestal aan de lange kant bij mij). 14 oktober was ik erg blij dat ik weer ongesteld was geworden, het gevoel dat je lichaam het weer doet! Afgelopen donderdag was ik niet zo blij, had erg gehoopt op een zwangerschap natuurlijk, maar helaas.
Ik hoop voor je dat het bij jou allemaal niet zo lang duurt voordat alles weer 'werkt'. En nogmaals: veel sterkte gewenst!
Liefs Elin