wanneer wat?

Hahaha, wat dachten jullie toen jullie het onderwerp van deze topic zagen? Sorry ik wist geen 'titel'. Maar goed, hier komt het. Hebben jullie dat nou ook van : wanneer gaat mijn zoon/dochter nu lachen? lopen? zitten? andere voeding? Ik heb dit namelijk wel. Wanneer moet mijn dochtertje bijvoeding, de eerste brabbeltje enz enz... Hoe weet je dit ongeveer... is daar een boek voor? Ja klinkt misschien dozig hoor maar weten jullie dit allemaal wel dan??

Groetjes Kirsten, mama van Tyche

haha ja herken het wel,.. Zit nu me nu al af te vragen met wat voor meisje hij ooit thuis zal komen hahahha...

Koop het boekje "oei ik groei" maar eens,.. kost iets van 29,00 euro maar zeker de moeite waard!!

Succes..

Esmé, toekomstige schoonmoeder van Tiche (hahaha)

Hoi,

Ik werk op een kinderdagverblijf dus ik weet wel ongeveer wat ze wanneer kunnen en moeten..................
Er is een richtlijn voor alles maar ieder kindje is verschillend en ontwikkeld zich op zijn of haar eigen manier.
Ik heb een dochter Yenna van nu 2,5 jaar en als ik terugkijk, en vergelijk met Yari van ruim 12 weken is Yenna bij alles ruim 2 weken sneller, nou ja heel veel kan hij nog niet maar met bijv. lachen, volgen met z'n ogen.
In het boekje van het cb. staat  ( o, nee een losse folder ) precies in wat ze wanneer mogen wat eten betreft.
Let wel op het is een richtlijn........

Groetjes Marina.

ik snap het van de richtlijnen en het boek oei ik groei heb ik.. zucht alleen geen tijd om te lezen. (ik stel me even aan). ik heb Tyche ook al verboden om met patsertjes met brommertjes thuis te komen. van mn man mag ze geen 'gothic' worden en als het aan mij ligt blijft ze altijd een klein meisje met twee vlechten en krijgt ze nooit borstjes ofzo haha. nee hoor grapje. mijn man heeft een puber-nichtje en ik vind die leeftijd ook wel iets hebben...
en Kay en Tyche ...... (achternaam??). klinkt dat?

groetjes van de mama van Tyche
en schoonmama van Kay hahahahaha

Terug
Bovenaan