Wanneer weer 1e x ongesteld?

Het is nu 13 weken gelden dat ik bevallen ben. Ben alleen nog steeds niet ongesteld geworden. Wil pas weer met de pil beginnen als ik weer ongesteld geweest ben maar dit duurt nu wel erg lang.. wanneer waren jullie voor de 1e x weer ongesteld?

Ben met 10 weken gestopt met BV en pats, boem daar was-ie al! En een flinke, hoor, ik heb nog nooit zoveel bloed verloren tijdens een menstruatie... Ben al een week in de weer met superabsorberend maandverband en desondanks al 2 keer doorgelekt (overkomt me anders nooit!!)
Ik ben gewoon "blind" met de pil begonnen, zodra ik ging afbouwen met BV (loopt dan extra terug, leek me wel makkelijk). Ben nu bijna klaar met 1e strip, vanaf 2e strip moet-ie gewoon veilig zijn en leggen we de "regenjasjes" weer in de kast!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (11 weken)

Ik heb een maand borstvoeding gegeven, daarna ben ik af gaan bouwen. Maar ik werd pas voor de eerste keer ongesteld toen Esther ook al 13 weken werd. Het kan dus echt zo lang duren!

Thijs is nu bijna 12 weken en ik ben afgelopen maandag ongesteld geworden.
Was meteen erg heftig en ben ook flauw gevallen en een aantal keren door gelekt.
Ik heb wel tot ruim 6 weken borstvoeding gegeven.
Ergens ben ik wel blij dat het weer op gang is gekomen want dan kan ik ook weer netjes aan de pil.
Succes en je moet het maar gewoon afwachten.

Noomie

Hoi,

Joshua is  nu 12 weken en een aantal dagen en krijgt volledige borstvoeding en ik ben net vandaag ongi geworden. Ik voel me licht in het hoofd maar bloed niet veel (paar druppels in totaal) maar vooral veel slijm??? Ach zal wel,,,,, ik had geluk met ongi voor de zwangerschap  was maar 2 dagen en heel weinig en zeer onregelmatig (soms wel 10 weken er tussen).

grt suuz mv joshua 8-2-07

Grrr, vandaag  . Floor is nu 10 weken en ik geef volledig bv. Komt me nu heeeeel slecht uit omdat ik morgen naar de chirurg moet voor een heel leuk darmonderzoek!!!

Terug
Bovenaan