wanneer weer aan de slag?

wanneer gaan jullie weer aan het werk? Ik krijg nu al mailtjes en telefoontjes van opdrachtgevers met DE vraag, gek word ik ervan, want hij is morgen pas VIJF weken oud! Mag ik nog even rust :)

niet ben met 15 weken zwangerschap weg bezuinigd.
bij de rechter gelijk gekregen dat ik niet weg hoefde.
krijg tot en met sep betaald maar hoef niet te komen werken en moet dan op zoek naar een nieuwe baan.
en die liggen niet voor het oprapen op dit moment dus ik zie het even somber in.

@sanderu; Ik ben met een zwangere buik aangenomen bij mijn huidige baan nadat ik net als jij bij mijn vorige baan tijdens mijn zwangerschapsverlof van mijn eerste kind ben wegbezuinigd. Ik weet dat de banen niet voor het oprapen liggen maar de aanhouder wint!

Ik mag 27 augustus weer aan de bak, heb er aan de ene kant wel zin in (wat meer intellectuele uitdagen dan de kunst van het luiers verschonen is zeer welkom) maar ik ben ook heel erg aan het genieten van alle ontwikkeling die ze doormaakt!

X
Evje

Ik over 2 weken weer.
Julian is dan 13 weken.
Ik moet dan 5 weken werken en dan heb ik weer vakantie.

Zie er wel een beetje tegenop hoewel ik het ook wel fijn vind om even weg te zijn en iets anders te doen.
A.s. vrijdag gaat Julian een ochtendje oefenen op het kinderdagverblijf, ben benieuwd...

Ik moet 21 augustus weer beginnen. Officieel is 26 juli m'n eerste werkdag, maar ik heb nog wat vakantiedagen opgenomen.
Hopelijk wordt het nog een beetje goed weer hier in Nederland, want we gaan niet echt weg!

Terug
Bovenaan