wanneer weer doorgaan met "oude leventje"

Hoi,

ik vroeg mij af wanneer en of jullie weer door zijn gegaan met jullie oude leventje...nou snap ik dat het niet hetzelfde is/wordt als daarvoor...maar ik bedoel wanneer gingen jullie met de kleine bij mensen op bezoek winkelen etc...??
gewoon jullie draai weer vinden??
Ben heel benieuwd!

Hoi, hoi,

Nou wij zijn al met de kleine op bezoek en verjaardagen geweest hoor! ze doet het zo goed. slaapt overal.
En van de week ben ik zelf al weer wezen winkelen. ik vind het deze week te koud om met de kleine veel te wandelen. ik hoop volgende week weer!

Hoi Snow,

Hoe oud is jou kindje??
Wij zijn ook al bij de schoonouders geweest,maar staat iedereen constant om haar heen dat ik het zelf al benauwd krijg daarvan,laat staan de kleine :S

nou ik doe alweer twee weken boodschappen haha en ga ook gewoon op visite bij schoonouders ouders en vriendinnen. onze hugo is nu drie weken oud/jong en doet het overal super. en als het ergens druk is waar ik dan op visite ben dan zorg ik ervoor dat hugo bij mij blijft liggen en niet van hand tot hand gaat. dus tja je oude leventje oppakken gaat geleidelijk aan.. je moet nog een ritme vinden en je kindje ook.....
nou ga weer even genieten van de rust in huis.. heb er twee op bed liggen dus even niks te doe nheerlijk.... moet je ook van genieten toch dames??

groetjes inge

Hoi.

Ik ben na 2 weken naar de eerste verjaardag geweest. Het is even zoeken maar het ging prima. En nu ben ik al vaker weg geweest. Volgende week ga ik naar de 9 maanden beurs en gaat hij naar oma, dat vind ik wel spannend. En over twee weken wil ik een dag gaan winkelen in Belgie. Ik moet toch ook weer fatsoenlijke kleren aan naar mijn werk straks ;-)

Ons kindje is van 15 januari, ze doet het erg goed, ligt bij ons of naast ons. Of lekker in de reiswieg!

Terug
Bovenaan