wanneer weer gewoon ongi na miskraam

hoi meiden,

hoelang duurt het voordat je weer ongi word na een miskraam?

was hier even nieuwsgierig naar namelijk,ik heb best lang   gevloeid daarna namelijk.maar wel weer  geklust   daarna maar nog niet ongi...

weten jullie dit?

liefs maagd

Hoi,

Ik heb onlangs ook een miskraam gehad, waarna ik ongeveer anderhalve week ben blijven vloeien. De gyneacoloog gaf bij mij aan dat je in principe vanaf de dag dat je de miskraam hebt gehad weer  gaat rekenen met een cyclus. Bij mij kwam dat ook zo uit. Het kan dus best zo zijn in jouw geval, dat je je gewone menstruatie al wel gehad hebt.

Groetjes en sterkte

Hoi,

Volgens mijn gyn kon het wel tot 6 weken na de mk duren voordat ik ongi zou worden. Na de eerste mk was ik na 4 weken ongi, na de tweede na bijna 5 weken. Als het langer dan 6 weken geleden is zou ik even een arts raadplegen of een test doen.

Groetjes, Kat

Hoi! Bij mij heeft het de eerste keer 3 maanden geduurd. Ik had een hele vroege miskraam (ben niet eens overtijd geweest), maar die was al genoeg om de hele boel danig in de war te schoppen! Daarna had ik weer een redelijk normale cyclus. Heb een paar weken terug weer zo'n hele vroege miskraam gehad, wacht nu af wat er gebeurt.

De gyneacoloog zei de vorige keer dat pas na drie maanden het raar was, de hormonen doen nogal wat met je lijf.

Ik vond het zelf erg frustrerend dat we zo lang moesten wachten om het weer te proberen. Hopelijk gaat het bij jou sneller!

Liefs,

Zeeuws Meisje

PS. Hoe ik weet dat het een miskraam was terwijl ik nog niet overtijd was? Nadat ik (heel erg heftig) ongesteld was geweest, werd ik een week later weer ongesteld. De huisarts liet me testen, de test was positief. Shit. Had trouwens voor de miskraam al wel erg pijnlijke bohten en zo'n gevoel van "wie weet"

Hoi,

Ik heb op 7 februari een miskraam gehad,
enne ben na 7 wk naar de huisarts gegaan met de vraag hoelang het duurde voor ik weer ongi zou worden, maar hij zei dat dat nog wel ff kon duren.
na 2 wk was ik nog steeds misselijk en heb een zwangerschapstest gedaan, en die was positief. daarna een echo laten maken, bleek ik alweer ruim 9 wk zwanger te zijn.
en ik ben niet ongi geweest.
en ik ben nu 33wk zwanger, jep als je dat terug rekend kom je precies op 7 februari uit, raar maar waar.
voor ons dus een klein wondertje. en we zijn er super blij mee.

gr. jerney 33wk

Terug
Bovenaan