Wanneer weer klussen na miskraam?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb met de kerstdagen een miskraam gehad.Nu heb ik de vraag wanneer het dan weer goed of normaal is om dan weer te gaan klussen. Ik was 6 wk toen ik mijn miskraam kreeg. ik vind het best nog wel eng om weer te gaan klussen. Stel dat ik dan snel zwanger word, is dit dan wel goed voor je lichaam? of is het beter om eerst even te wachten totdat ik weer ongi wordt na mijn miskraam.
wie heeft voor mij advies hierover?

groeten andrea

Hoi Andrea

Wat verschrikkelijk dat je dit is overkomen.Was dit
jullie eerste zwangerschap?Ik heb dit jaar 2miskramen
gehad 1 in mrt met 12wk moest gecurriteerd worden
in de laatste 6wk terug in toen was ik 7wk.Wij hebben
een zoontje van 2jr.Mijn gyn vertelde zo gauw het vloeien
is gestopt is er niets om op   te wachten dus heb mocht
gelijk weer.De laatste keer kwam ik voor controle naar 2wk
toen bleek ik een eitje te hebben die op springen stond dus
de gyn zei ga er voor.Helaas ben ik vorige week ongesteld
geworden ,maar we gaan er gewoon weer voor.Dus als
alles een beetje normaal is verlopen met je miskraam dan
kun je gelijk wel weer beginnen met klussen tenzij je je er
niet lekker bij voelt dan zou je een menstruatie af kunnen
wachten.IK hoop voor je dat je gauw weer zwanger bent.

Groetjes anita

hoi andrea,
Spijtig te horen dat het mis is gegaan.
Ik zelf heb een mk en een bbz gehad en mij is toen geadviseerd om te wachten tot ik uit mezelf weer ongesteld werd.
Ik weet verder niet wat er voor reenen voor zijn. heben ze er niks over gezegd?
Anders zou je het eens na moeten kijken op internet of navragen aan de huisarts.
mij lijkt het dus wel het verstandigste om te wachten op een spontane ongesteldheid.
Heel veel succes met het klussen en een eventueele volgende zwangerschap.
Groetjes Debby

Heey Andrea,

Wat erg voor je dat je een miskraam hebt gehad. Ik heb er zelf ook een gehad een tijdje geleden. Ik was toen bijna 5 weken zwanger. Toen het bloeden was gestop zijn we meteen weer gaan klussen.

Het gaat er om wat jij wil. Ben je er nog niet aan toe dan moet je het ook niet doen. Maar volgens mij kun je, wat je lichaam betreft, gewoon weer gaan klussen hoor.

Sterkte er mee.

Groetjes Marije

Hai
Ik heb ook na 6 weken een miskraam gehad. Ook mijn vk zei dat je idd gewoon weer kunt proberen zodra je uitgebloed bent.
Vraag me wel af of de boel weer gewoon opgang is gekomen.
Ben nu 5wk na bloeding.
We wachten af.

Allemaal succes met oefenen
Gonnie

Hoi Westie. Je kunt gewoon weer proberen zwanger te worden hoor. Toen ik mijn miskraam had met 7 weken zeiden ze bij de nacontrole tegen mij dat ik direkt weer mocht proberen zwanger te worden. Het is alleen niet direkt duidelijk hoe lang je zwanger bent als je na je miskraam nog niet ongesteld bent geweest. Maar dat was dan met een echo wel te bepalen zeiden ze. Ik hoop dat je snel weer zwanger wordt. Groetjes.

Terug
Bovenaan