wanneer weer menstrueren?

A

Anoniem

Guest
Even een vraagje aan de ervaren moeders. Ik geef nu 16 weken volledige borstvoeding, en ik ben nog niet weer ongesteld geworden. Weten jullie hoe lang het duurde voordat je weer ongesteld werd? Ergens mis ik het een beetje, het hoort bij het vrouw-zijn en maak ik me een heel klein beetje zorgen. Aan de andere kant vind ik het heerlijk om dat maandelijkse gedoe even niet te hebben.
groetjes
greet

Hoi!
Hier ff een 'ervaren' borstvoeding-moeder, haha! Het is verschillend wanneer vrouwen weer gaan menstrueren als ze bv geven. Sommigen worden helemaal niet ongesteld zolang ze bv geven en daar komt dan ook een beetje dat fabeltje vandaan dat je niet zwanger kunt worden zolang je bv geeft. Anderen woren een week of 6 na de bevalling al weer ongesteld (helaas hoorde ik ook bij die groep, want het leek me wel lekker zonder die ongesteldheden...) alleen kan het dan ook zijn dat je normaal een heel regelmatige cyclus hebt en dat je tijdens de bv-periode een beetje blijft 'rommelen'.
kZou zeggen; het komt echt wel weer terug, de bv geven kost al energie zat en laat die maandverbanden en tampons maar lekker in de kast liggen! Groetjes jojanneke.

Hoi Greet,

Ik heb bij de eerste 7 maanden bv gegeven en ik werd inderdaad pas weer ongesteld toen ik daarmee gestopt was. Dus, maak je geen zorgen! En geniet er maar van.

Groeten Mariska

Hoi Greet,

Ik heb bij de eerste 7 maanden bv gegeven en ik werd pas weer ongesteld nadat ik daarmee gestopt was. Dus maak je geen zorgen en geniet er lekker van!

Groeten Mariska

Terug
Bovenaan