wanneer weer naar buiten

A

Anoniem

Guest
Wanneer zijn jullie na de bevalling weer zelf naar buiten gegaan??

Na 3 dagen ziekenhuis kwam ik thuis.
Toen ben ik ook gelijk weer naar buiten gegaan, uiteraard zonder kids.
Maar ben zelf weer gaan boodschappen doen en winkelen (voor luiers ed)

Vond het erg lekker om weer zelfstandig in de auto weg te kunnen. Had dat 5 weken daarvoor niet gedaan.

mmm, denk dat ik morgen dan maar weer een blokje omga met de hond.
ik werd vandaag echt kriegel binnen. De kraamhulp zegt dat ik pas na een week naar buiten mag... nu hebben we maar gedeelde zorg, ivm drukte, dus ze is er 3 a 4 uur per dag. snap best dat de kleine nog niet mee mag, maar ik kan denk ik wel zelf even lekker een frisse neus gaan halen.

Alleen moet je jezelf wel goed inpakken. En infectie is zo opgelopen.
Vooral als je bv geeft of nog vloeit.
Dat was ieder geval het advies wat ik kreeg.

Groetjes en geniet van je frisse neus.

hoi

als jezelf goed voel moet je dat gewoon doen hoor,wel langzaam opbouwen,ik was dinsdags avond bevallen en ben zaterdags de hond uit gaan laten,en s'maandags naar de winkel gelopen met mijn man en dochter,was wel moe erna.en de 10 dag(toen was het heerlijk weer wel koud maar geen wind)met de kleine op stap,dat mocht van vk.als het vochtig is of winderig zou ik het niet doen hoor.bij mijn dochter was het hetzelfde weer toen ,ben ik ook na 8 dagen al op stap geweest.maar gewoon rustig opbouwen als je moe bent gelijk naar huis.succes gr wendy mama van joey 4-12

nou vanmiddag ben ik geweest! Met de hond en een vriendin. Even een klein blokje om. Het was super lekker!! Kort, maar heerlijk. We hebben wel gesjokt, maar dat mocht de pret niet drukken.

Renske mag nog niet naar buiten. Ze is erg afgevallen en moet eerst weer voldoende op gewicht zijn voordat ze naar buiten mag. Dus voorlopig hou ik het bij korte rondjes met d ehond.

Heerlijk zo'n frisse neus.
Wij mochten ook in het begin niet naar buiten met de kleine, wij hebben het er na 9 dagen op gegokt door een klein stukje te gaan lopen..

Wat ik zelf nog steeds wel ervaar is dat ik snel iets duizelig word..
Hou jezelf goed in de gaten, want als je een stap te veel zet weet je weer dat je pas bevallen bent...

Ik vind het ontzwangeren nu al niet meer leuk..:(

x lies

Ik wil morgen toch effekes een paar boodschapjes doen.

Mijn man blijft dan thuis met Yanna en doet later de grote boodschappen. Ik ga gewoon effe met de auto naar de supermarkt hier in de buurt.

Aankomend weekend wil ik ook even een lekker wandelingetje gaan maken met zoonlief van 3 en zo het weer wat opbouwen.

Maar ik moet ook oppassen ivm mijn lage HB en duizeligheid etc.

Groetjes,
Rosanne

Terug
Bovenaan