Wanneer weer negatieve test na miskraam?

Het is nu 2 wk geleden dat ik mijn 1e curettage had en een week na de 2e curettage. Vanmorgen een zw.test gedaan om te kijken of het hormoon al uit mijn lijf is maar nee hoor, nog positief. Dat ik nog eens zo kan balen van een positieve test had ik nooit gedacht. Ik neem aan, zolang positief dan ook geen nieuwe eisprong. Hoelang heeft het bij jullie geduurt voor de test weer negatief is?

Hoi Anna,

Ik heb nooit getest na mijn mk, maar volgens de gyn. is het hcg ongeveer 2 weken na de mk uit je lichaam. En ongeveer 6 weken na n mk zal je weer n menstruatie krijgen.

Ik ben ook nog steeds aan het wachten totdat alles weer normaal is.

groeten San

Hey,

Ik heb 3 weken na mijn miskraam een test gedaan.. deze was toen negatief. (maar kan ook al eerder weg zijn geweest)
Volgens mij krijg je inderdaad pas weer een eisprong als alle HCG hormonen uit je lichaam zijn.

Ik heb na mijn miskraam zonder ovulatietesten "rustig" afgewacht op wanneer mijn menstruatie weer zou beginnen. Dit was precies volgens mijn cyclus.

Veel succes en sterkte. Hoop dat alles snel weer verloopt zoals het hoort en natuurlijk dat je snel weer in verwachting zult zijn..

Liefs Lisette

Terug
Bovenaan