Wanneer weer ongesteld?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Mijn laatste ongesteldheid was op 17 januari, daarna ben ik gestopt met de pil. Als je gewoon door blijft tellen, had ik gisteren dus weer ongesteld moeten worden. Maar er zijn geen tekenen dat het gaat gebeuren. Hoe lang duurde het bij jullie voor dat alles weer op gang kwam? Ik heb al een zoontje van anderhalf en voordat we probeerden zwanger te raken van hem was ik al 1,5 jaar gestopt met de pil. Ik heb dus geen idee meer hoe het 4 jaar geleden was. Ik had toen wel een regelmatige cyclus van 28 dagen. Groeten, il

Bij mij heeft het 3 maanden geduurd voordat het op regel kwam. Daarna werd ik gewoon precies op tijd ongi. Nu moet ik weer wachten tot ik ongi word want ik heb net een miskraam gehad en heb geen idee wanneer ik weer ongi moet worden. Ik ben 15 jaar aan de pil geweest. Maar bij iedereen is het anders. Een vriendin van mij werd gelijk zwanger toen ze met de pi is gestopt en mijn zusje 3 maand na die tijd. Dus het is denk ik gewoon even afwachten.
Liefs kaatje

hallo
ik ben 27 december gestopt met de pil en werd daarna pas begin februari ongesteld. de huisarts zei dat t niet langer dan 8 weken mocht duren. t kan zijn dat je eerst een onregelmatige cyclus hebt. had(heb) ik ook

Ik ben in november gestopt na 10 jaar pil en ik ben direct heel regelmatig ongesteld geweest: cyclus 28 dagen. Alleen deze laatste keer was ik 1,5 dag later dan 'normaal', misschien als gevolg van het feit dat we nu seriues met kinderen bezig zijn...?? Kan dus erg verschillen per vrouw!

Terug
Bovenaan