Wanneer weer ongesteld

<p>Hoi allemaal, </p><p>zoals de titel al zegt; wanneer werden jullie voor het eerst weer ongesteld na de zwangerschap. </p><p>Mijn zoontje is nu bijna 10 weken oud. Hij is geboren met een keizersnee. Borstvoeding kwam helaas niet op gang dus ik geef al die tijd al flesvoeding. Vloeien na de geboorte heb ik bijna niet gedaan. </p><p> </p>

Na 4 maanden, gaf wel bv 
Ik heb ook nauwelijks gevloeid na een keizersnede. Dat is normaal, omdat je baarmoeder wordt schoongemaakt 

Ik werd na mijn eerste bevalling (vaginale bevalling) na 5 weken weer ongesteld (flesvoeding) Daarna zat ik gelijk weer in een goede cyclus, netjes elke 4 weken ongesteld.
Nu 2 weken terug bevallen dmv keizersnee. Ik vloei nog steeds, elke dag denk ik dat het stopt omdat het heel minimaal is (1 maandverband per dag), maar toch gaat het langzaamaan nog door. Ik geef nu ook weer flesvoeding en ben benieuwd wanneer het vloeien stopt en of ik net zo snel als na de vorige bevalling weer in een goede cyclus zit!

Hier ook al vanaf dag 1 flesvoeding en weinig gevloeid na de bevalling. Inmiddels is onze zoon 4 maanden en nog geen menstruatie te bekennen. Ben wel bekend met een zeer onregelmatige cyclus en in het verleden al eens eerder 6 maanden niet ongesteld geweest. Toen heb ik van de huisarts een hormoonkuur gekregen om alles op gang te brengen. Zelf kijk ik het nu nog eventjes aan. Je zou altijd even contact op kunnen nemen met je huisarts :)

Oke heel wisselend dus.. 
ik heb afgelopen 2 weken ineens enorm last van mijn onderbuik. Lijkt op menstruatiekrampen dus dacht misschien zit het eraan te komen. Maar tot nu toe nog niets te bekennen. Heb al getest op blaasontsteking maar dit was niet het geval. Kijk het nog even aan en dan inderdaad maar even langs de huisarts. Ene moment erger, dan kan ik bijna niet rechtop staan en andere moment nergens last van. 

Terug
Bovenaan