Wanneer weer ongesteld

Hoi dames, wanneer werden jullie weer ongesteld na de miskraam? Ik heb vorige week maandag het vruchtje verloren en tot donderdag gebloed? wanneer kan ik het weer verwachten?

Wat verdrietig dat je een miskraam hebt gehad! ? 
Wat betreft je vraag; het verschilt een beetje per vrouw, maar als de miskraam spontaan is gekomen (dus zonder operatie) kan je de miskraam zien als ‘menstruatie’ en kan je 4 weken later dus weer ongesteld zijn. Na een curettage wordt uitgegaan van ongeveer 40 dagen (dus bijna 6 weken). Bij sommige vrouwen duurt het langer, maar gemiddeld dus tussen 4 en 6 weken. 
Succes!

Hoi wat verdrietig dat je dit is overkomen. Ik heb in oktober een miskraam gehad, na medicatie wat niet goed werkte ben ik 2 weken na het verliezen van het vruchtje geopereerd. 2 weken na de operatie was ik weer ongesteld dus dat was vrij vlot. Helaas heb ik 3 weken geleden weer een miskraam gehad, dit keer spontaan, maar tot op heden nog geen eisprong weten op te sporen met ovulatie testen. Het duurt bij mij dus nu wel langer dan na de curretage. Ik hoop voor je dat je cyclus snel weer op gang is want het wachten daar op is niet fijn.. 

Bedankt voor jullie reactie meiden. Vorige week echt een rot week gehad, heel verdrietig geweest. Maar we gaan er weer voor. Ik hoop dat het snel weer zo mag zijn

He wat naar.. ik snap dat je weer door wil, maar het is moeilijk te zeggen. Mijn lijf ruimde niet zo goed op, dus duurde het echt 2 maanden of meer. Maar das niet normaal. Ik zou zo nu en dan even een ovutest doen om het in de gaten te houden!

Heftig ?
Ik was na de 1e miskraam na 4 weken weer netjes ongesteld. Geen curretage gehad. Had de miskraam als een ongesteldheid geteld.
2e miskraam ook 4 weken later ongesteld.

Nu bijna 18 wkn zwanger. Van ons meisje!

Sterkte met het verlies en het verwerken. De hoop nooit verliezen?

Wat naar zeg! Sterkte met het verwerken..
Bij mij was in november mijn miskraam vanzelf op gang gekomen. Ik heb daar na geen menstruatie meer gehad. Na een cyclus van ruim 7 weken had ik weer een positieve zwangerschapstest. Dus ook als je miskraam vanzelf op gang is gekomen kan het langer dan 6 weken duren. Ik heb met ovulatietesten bijgehouden of ik al weer een eisprong kreeg. Wel een lange cyclus dus, maar wel een positief verhaal dat je meteen weer zwanger kunt raken ;)
Hopelijk is je cyclus snel weer de oude en heb je binnenkort weer een positieve test in handen :)

Terug
Bovenaan