Wanneer weer ongesteld?????????????????????

Ik ben 1 september bevallen maar nog steeds niet ongesteld geweest. Ik geef flesvoeding. Hellup................. ik zie dat de meeste het al wel een keer geweest zijn.

Wie is het ook nog steeds niet geweest, ff ter geruststelling.

mir

Hoi,

Ik ben 23 sept bevallen en ben pas 3 dagen geleden voor het eerst weer ongesteld geworden. Ik had ook zoiets van waar blijft het!?! Maar bij de een duurt het gewoon wat langer, en nu denk ik alweer van waarom wou ik het worden, haha.

Groetjes Elise  mv Chelsey

Ik ben op 24 augustus bevallen door middel van een keizersnee. Ik heb 6 weken borstvoeding gegeven en ben pas op 1 december voor het eerst ongesteld geworden.
Ik zat er ook een beetje mee tussen en ben eind november naar de dokter geweest. Die vertelde me dat het tot 6 maanden na de bevalling kan duren voor je weer ongesteld bent. Als je het te lang vind duren, dan kun je pilletjes ervoor innemen, die ervoor zorgen dat je "klokje", zoals hij het noemde, weer begint te tikken.
Ik was gerustgesteld en 2 dagen erna was ik ongesteld, misschien omdat ik er niet meer mee bezig was. Maak je dus maar niet ongerust, geniet nog maar even van het niet ongesteld zijn.

Hai

Ik ben 22 september bevallen en ik ben ook nog steeds niet ongesteld.
Ik heb 4 weken borstvoeding gegeven,ik ben wel al aan de pil begonnen en dan zou ik zondag eigenlijk ongesteld moeten worden dus ik ben benieuwd.
Je bent dus nie de enige zie je wel he.
Groetjes Wendy

ik ben 27 augustus bevallen en ben het ook nog niet geweest ik geef wel bv dus bij mij komt het waarschijnlijk daarvan
ik ben het al niet meer geweest vanaf het mment dat ik stopte met de pil september vorig jaar

groetjes mira mv marek 14 wk

Ik ben 16 augustus bevallen en ook nog steeds niet ongesteld geweest. Geef ook bv dus daar heeft het mee te maken. Ik mis het absoluut niet, maar als je flesvoeding geeft komt je ongesteldheid natuurlijk al snel.

Hoi hoi

Ýk ben 25 september via een keizersnede bevallen.
Ik geef volledige borstvoeding en werd 22 november al ongesteld!
Wel snel he??!!

Groetjes Nicole

Hoi,
Ik ben op 21 september van tweede dochter bevalen en ik ben ook nog steeds niet ongesteld geweest  (echt verdrietig ben ik erover niet), maar ik geef borstvoeding. Na de eerste bevalling heeft het ook maand of vijf geduurd voordat ik ongesteld werd.

Terug
Bovenaan