wanneer weer ongesteld???

Hallo,

even een vraagje. Mijn zoon is nu 8 weken en ik heb in het begin boprstvoeding gegeven en kolf nu 1 keer per dag vijf minuten. Wanneer word je weer ongesteld vroeg ik mij af komt dit omdat ik nog 1 keer per dag een beetje kolf dat ik niet ongesteld word of duurt het gewoon zo lang. Hoop niet dat ik weer zwanger ben hahahahahahhahaha.

groetjes rennie

op decemberforum is er paar weken geleden ook over geforumd en kwamen er heel wisselende antwoorden op. Ik ben ruim 9 weken geleden bevallen, geef borstvoeding maar ben niet ongesteld geworden. Gyn gaf aan dat ik waarchijnlijk niet ongesteld word zolang ik bv geef. Ik slik sinds 1,5 week minipil erbij. Vind het niet zo erg dat ik nog niet ongesteld ben (heb 6 weken gevloeid...), mis er niets aan!!
Groetjes, mira sinds 02-01 trotse mama van jaap

Hoi,

Ik ben  ruim 7 weken geleden bevallen en 3 weken geleden ben ik de bv heel vlug af gaan bouwen (in één week was het klaar). Ik ben nu nog steeds niet ongesteld. Begin me nu wel af te vragen of ik zwanger ben. We hebben het de eerste keer zonder anticonceptie gedaan (al dat geklungel met condooms, ik vond het zo al wel weer spannend genoeg zo'n eerste keer) en ik ben dus nog niet ongesteld. Ik verlies wel sinds gisteren een ieniemienie beetje bruinig bloed. Help?! Geen innestelingsbloeding, toch? Ik ga toch maar even een testje kopen denk ik...

Groetjes,

Eveline

hoi rennie
ikl heb een kleine van 8 weken en ben 3 weken geleden gestopt met bv. en ik ben gister voor het eerst ongesteld geworden, zeg maar rustig de kraan is open het lijkt wel of mijn lijf het 11 maaden heeft opgespaard en nu alles loost ik blijf doorlekken. na twee uur is de tampon al vol waar ik vroeger 8 uur mee deed.ik hoop dat dit eenmalig is wandt die superplus dingen daar moet ik echt niet aan denken,(het doet al zeer als ik er naar kijk zeg maar) dus geniet nog maar even van dit ongesteldvrije leven

Hoi Daphne,

Ik zit een beetje tussen hoop ('He, Esther, wil je liever een broertje of een zusje?') en vrees (Hoe vertel ik dit in vredesnaam aan mijn werkgever???) in. Eigenlijk wil ik het gewoon vooral heel erg graag zeker weten en wat het dan ook is, het is allebei goed. Maar ik woon in een klein dorp en als ik morgen naar de drogist ga, weet binnen een dag iedereen dat ik een test gedaan heb. Dus we bestellen er wel ééntje via Wehkamp en als ik dan van de week niet ongesteld ben en die test is binnen, toch maar ff testen. En tot die tijd geen wijn en maar weer aan de foliumzuur, die had ik toch nog staan...
Ik voel me overigens wel een mega-kluns! Dat mijn leerlingen denken dat je van één keertje niet zwanger kunt raken is tot daar aan toe, maar ik ben toch oud genoeg om beter te weten!

Eveline

Terug
Bovenaan