wanneer weer ongesteld???

Hallo allemaal,
even een vraagje ik geef volledige bv maar joany is nu bijna 6 maanden en ik ben nog steeds niet ongesteld geweest is dit niet wat lang??
vroeg het bij de apotheek en ook   die vonden het wel lang wegblijven bel morgen effe de dokter.

groetjes,
marike

Degene die bij mij gekraamd heeft was met 8 maanden nog niet ongesteld, maar wel weer zwanger. Als je volledige bv geeft kan het de hele bv periode of een deel daarvan wegblijven. Na 6 maanden kan he dus idd door de bv komen.

Groetjes Ilona

Hoi hoi,

Ik ben ruim 5 maanden geleden bevallen en ben ook nog steeds niet ongesteld geweest hoor. Ik geef ook volledige borstvoeding, maar ik ben er wel blij mee! Toevallig vandaag een beetje gevoelige buik dus wie weet... Maar ik heb begrepen dat het heel normaal is, het maakt verder niet uit. Een vriendin van mij had het ook en werd pas weer ongesteld toen ze na 7 maanden stopte met voeden. Als ik jou was zou ik lekker genieten van deze menstruatie vrije periode! No worries!

Groetjes, Sarah

hoi,
nou gelukkig dat er meer zijn die niet ongesteld zijn geweest hihi mijn mannetje schrok al en eiste zowat dat ik een test ging doen bij de dokter! ik  heb trouwens wel iedere maand rond de zelfde periode een beetje buikpijn en migraine vandaar dat ik ook elke maand denk dat ik ongesteld moet worden.
nou ik ga er dan maar van genieten zo leuk is het ook weer niet he ongesteld zijn.

groetjes,
marike

hier ook al 6 maanden bv en geen menstruatie, heerlijk!
ik ben de bv nu aan het afbouwen, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de menstruatie weer op gang komt.

Ik ben na 4 maanden weer ongesteld geworden en ik geef geen bv. Dat kwam niet op gang, dus moest ik wel de fles geven. Ik was toch voor de zekerheid naar de huisarts gegaan, want ik vond 4 maanden al lang....

Terug
Bovenaan