Wanneer weer ongesteld?

Hoi Allemaal,

Ik heb een vraagje. Mijn zoon Bob is nu bijna 7 wk oud. Ik heb geen borstvoeding gegeven, gelijk de fles. Nu vroeg ik me af wanneer jullie de eerste menstruatie hebben gekregen. Ik heb hem nog niet gehad, ondanks dat vele mij vertellen dat bij fles voeding de menstruatie al heel snel op gang kan komen.

Liefs Geluksvogeltje.

Hoi,

Jochem is ook 7 weken(bijna 8).Ik heb ook geen borstvoeding gegeven,en heb het idee dat ik al een aantal dagen ongesteld ben sinds donderdag.Ik heb al die weken nog gevloeid,maar sinds donderdag is het weer helderrood bloed.Bij de 1 duurt het veel langer dan bij de ander,het komt vanzelf weer..

Groetjes Elma

Bij mij was het vloeien bijna over en ineens werd het weer heel heftig. Achteraf bleek ik ongesteld te zijn. (Rond de 6 weken met flesvoeding)
Geniet ervan zolang hij er nog niet is ;)

Andries is morgen 6 weken.
Was na 4 weken ECHT gestopt met vloeien. En een week later ongesteld. Wat nu inmiddels al een week duurt, en ook nog niet lijkt te stoppen. Bij de een kan het veel langer duren dan de ander. Het komt vanzelf weer............helaas

Bij de 1ste na een half jaar pas weer en bij de 2de na 10 maanden pas weer!

6 maanden en 8 maanden bv gegeven, dus dat zal ermee te maken hebben!
Was wel heerlijk, zooooo lang niet ongesteld!

Groetjes

Jasmine is a.s. vrijdag 5 weken oud en ik vloei sinds een aantal dagen weer helder rood bloed, dus ik denk dat ik weer ongesteld ben geworden. Ik ben wel 11 dagen na de bevalling weer begonnen met de pil, op aanraden van de vk. Die zei dat je binnen 21 dagen na de bevalling weer met de pil moet beginnen om weer een goede cyclus te krijgen. Laatste pil eergisteren ingenomen, maar helderrood bloed was er al eerder......
Geniet er in ieder geval van als je nog niet ongesteld ben geworden, voor je het weet is het gewoon weer de maandelijkse last.... ;-)

Terug
Bovenaan