Wanneer weer ongesteld

Even een vraagje... ben 23 juni moeder geworden en gaf toen volledig borstvoeding.. inmiddels ben ik weer aan het werk en geef ik alleen om 07.00 en 19.00 uur de borst.. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld geworden... Nu lees ik verschillende verhalen over wanneer iemand weer ongesteld wordt... Slik geen pil, ben ook niet voorzichtig met vrijen.. wanneer bepaal je dat je een test moet gaan doen?? Wil nou ook niet paniekerig overkomen ofzo..

Groetjes Sil

zelf is mijn klein nu bijna 4 maanden en ik geeft nogsteeds volledig borstvoeding... ben net voor de 2de keer ongestelde.. geweeste.. de eerst keer was toen de klein 6 weken was... zat dus ruim 2,5 maand tussen.... maar mijn zusje die is pas na een half jaar voor de eerste keer en bij mijn moeder was het 4 keer rond een jaar... dus het verschilde heel erg per persoon...

als je het niet vertrouw gewoon een test doen...
ik gebruik geen pil... maar wel altijd een condoom... dus qua dat maak ik me geen zorgen!!!

Als je denkt dat je misschien zwanger bent, kun je een test doen. Wanneer je weer ongesteld zou moeten worden verschilt nogal, wat revitally al zegt. Als je niet zwanger wil worden, moet je een voorbehoedsmiddel gebruiken. Dat je nog niet ongesteld bent, betekent niet dat je niet zwanger kan worden (maar dat wist je al ;) )

Het schijnt idd toch wel per vrouw anders te zijn.... Het lijkt er inmiddels op dat ik ongi word.. Maar we doen het niet veilig aangezien de eerste al 7 jaar op zich heeft laten wachten en ik dus geen "rommel" in mijn lijf wil nu alles net werkt... als we dus weer zwanger mogen raken dan ben ik alleen maar super blij.... We wachten het gewoon af en.... als ik zwanger ben dan merken we dan vanzelf toch... ik weet dat het in ieder geval mogelijk is....

In ieder geval bedankt voor jullie reacties....

Hoi hoi,

hier een julimama. Wij zijn voor de eerste ook ruim 2 jaar bezig geweest. Zouden spontaan niet zwanger kunnen worden, kwam zwanger terug van mijn huwelijksreis. Was een kans van een op de 100000 dus superblij. Ook dezelfde instelling als jullie, mocht er een tweede komen: graag. Ik gaf nog volledige bv en toch na nog geen 6 mnd weer zwanger (2 keer ongesteld geweest, 1 keer na een week of 6 en een keer met ongeveer 4 mnd). Nummer 2 werd 15 mnd na de eerste geboren. Weer volledige bv en niet ongesteld geworden. Was moe en had veel honger begin dit jaar, niet zo vreemd met 2 kleintjes die allebei nog bv kregen dacht ik. Toch maar een test gedaan en bleek al 3 mnd zwanger. Niets gemerkt terwijl ik de eerste keren zo misselijk was... Nummer 3 is 15 maanden na nummer 2 geboren :)
Wij zijn nu dus supertrotse ouders van 3 knullen, zo kan het ook lopen...

Terug
Bovenaan