wanneer weer ongi na curettage?

Hallo meiden
Ik ben ruim 2 weken gecuretteerd en ik vraag mij af hoe lan het kan duren dat ik weer ongi zal worden? Volgens de gynaecoloog zit het er aan te komen (ik heb geen echo gehad of ander onderzoek), maar ik las ergens op het forum dat het 4-6 weken duurt ongeveer...
En zijn de hormonen al uit mijn lichaam verdwenen, oftewel als ik over een week of wat nog niet ongi ben, kan ik de zwangerschapstest dan vertrouwen?
Wat een vragen allemaal he?

Nou, ik hoop dat jullie me wat wijzer kunnen maken.

Groetjes, Sylvia

Hoi Sylvia,

Ik ben niet gecurriteerd, bij mij kwam het vanzelf af maar ik werd precies 4 weken na mk weer ongi (terwijl ik daarvoor niet echt regelmatig was). Het verschilt per persoon natuurlijk maar het moet wel ongeveer tussen de 4 en 7 weken zijn idd.

Ik heb tussendoor een test gedaan om te kijken of alle hormonen eruit waren en dat was na 2 weken al zo. Ik denk niet dat na 4 a 5 weken een test nog positief is van je vorige zwangerschap.

Sterkte nog met alles,

liefs Po

Hoi Sylvia,

Het is bijna 6weken geleden dat ik ben gecuretteerd. 6weken en ik ben nog steeds niet ongi. Ik verwacht hem a.s. dinsdag omdat ik weet wanneer ik mijn ei heb gehad en die was 4 weken na mijn curettage. Het is bij iedereen verschillend al zei de gyn dat het 4-6wk kon duren.

Ik heb ook een test gedaan 10dg na de curettage en die was toen al negatief dus de hormonen waren toen ook al uit mijn lichaam (zwangerschap van 12wk).

Succes met het lange wachten!!

Liefs Bibi

Hoi Sylvia,

Ik ben 25 september j.l gecurreteerd en ik ben tot op de dag van vandaag nog niet ongi, dus ik wil maar zeggen je kan er niets van zeggen.

groetjes Pascalle

Hoi Sylvia,

Ik ben ook niet gecurreteerd maar heb bij beide miskramen na 4 weken weer een ongesteldheid gehad. Mocht jij volgende week een test gaan (dat is dan 3 weken na je curretage) dan is die nog niet echt te vertrouwen. Ik loop nu bij het ziekenhuis om wat onderzoeken te doen, maar sommige onderzoeken kun pas 6-8 weken na je miskraam omdat er nog hormomen in je lichaam kunnen zijn.

Groetjes,

Corina

Terug
Bovenaan