wanneer weer ongi naar mk?????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Had eigenlijk een vraagje aan julie als jullie dat weten dan!!!
Wanneer wordt je weer ongi na een mk???
Had de mk op 1mei, dus das bijna 3 weken geleden!!!
Hoop dat jullie me kunnen helpen en anders wacht ik gewoon af!!!

Alvast bedankt!!!

Groetjes Sandy

Hoi Sandy

Ik heb geen ervaring hiermee. Maar volgens mij wat ik wel eens van anderen lees wisselt het wel eens maar was he bij de meeste gewoon weer na ongeveer 4 weken.
Zeg maar wat je cyclus gewend was...
Dus dat hoop ik ook voor jou.
Succes!

Liefs Linnepinnie

Hallo,

Tis per persoon verschillend en dan hangt het er geloof ik ook vanaf of het spontaan is losgekomen of d.m.v. een curretage.
Met een curretage duurt het geloof ik langer omdat je lichaam dan meer moet herstellen.
Er staat 4-6 weken voor dat je dan weer ongesteld wordt na een miskraam of niet natuurlijk,als je misschien weer meteen zwanger bent.
Zelf werd ik na 37 dagen ongesteld na een mk die vanzelf is losgekomen.

Groetjes Jacqueline    

Klopt helemaal

4-6 weken na je mk. Zei de vk ook. En heb het nu 6 keer meegemaakt

Liefs Nienke

hallo,
ik heb in april ook een miskraam gehad...ik dacht eerst dat ik ongi was geworden dus ik had die 1e datum dat ik begon te bloeden opgeschreven en 38 dagen verder geteld in mijn agenda....maar toen bleek ik zwanger te zijn en kreeg ik direct eigelijk ook al een miskraam...ik heb 20 dagen achter mekaar gevloeid en gebloed...op 10 mei werd ik weer ongi...precies 38 dagen later vanaf de 1e dag dat ik was begonnen te bloeden....ik was dus precies op tijd ondanks dat ik lang gevloeid heb en even zwanger ben geweest.....ik heb namelijk een cycles van 38 dagen....

ik hoop dat je hier wat aan hebt

liefs Wilma

Ik ben vorig jaar bevallen na een zwnagerschap van 18 weken. Ikw erd toen na 31 dagen weer ongesteld. dat was voor mij 7 dagen later dan normaal.

Volgens mij is alles afhankelijk van de duur van de zwangerschap, of het een spontane miskraam is of dat het een cruuretage was, en de duur van je cyclus  voor je zwnagerschap.

En ieder vrouw is anders, en sommige lichamen houden zich niet aan normen.

Zelf heb ik destijds iedere dag mijn temperatuur    opgenomen zodat ik wist wanneer mijn eisprong was, ik wist daardoor ook wanneer ik weer onegsteld zou worden.

Miep

Terug
Bovenaan