Wanneer weer ongi?

Hallo meiden,
na een periode van rust (niet op het forum) ben ik weer terug. 2 April was het begin van mijn miskraam en heeft tot ongeveer de 14e geduurd (was 7 weken zwanger). Maar nu is mijn vraag; Wanneer moet ik nu weer ongi worden?? Gaat het vanaf het einde van de miskraam gewoon weer terug naar de oude cyclus of duurt het langer? Heeft iemand er (helaas)ook ervaring mee? Wie wil haar ervaring met mij delen? Héél graag.
Groetjes van Els

Hoi Els,

Ik heb in maart een miskraam gehad en was binnen vier weken weer ongesteld. Voor de miskraam had ik over 8 maanden tijd steeds een cyclus van 24 tot 27 dagen, dus wat dat betreft lijkt het erop dat ik meteen weer terug ben in mijn oude patroon. Ook afgelopen maand was het weer een cyclus van 26 dagen. Wat mij wel opvalt is dat de twee menstruaties na de miskraam veel minder zwaar zijn dan voorheen.

Veel succes met het verwerken van je miskraam.

Groetjes Sunny.

He Els,
Ook ik heb in maart (en sept) een miskraam gehad en werd na vier weken elke keer weer ongesteld. Mijn cyclus is volgens mij wel iets verschoven, ik had vrij laat een eisprong,dat is nu iets eerder.
Sterkte en succes!
Groetjes,A.

Terug
Bovenaan