Wanneer weer ongi?

Hoe lang duurde het voor jullie weer ongesteld werden na een miskraam? En weten jullie tot hoe lang je nog positief test, terwijl je niet zwanger bent. Dus hoe lang het HCG hormoon in je lichaam blijft? Veel sterkte iedereen!!

Ik werd na 5 weken weer ongi.
Er is geen preciese tijd voor dat het hcg uit je lichaam is, meestal is de vrucht al langer niet meer levens vatbaar voordat jij hier iets van merkt.

Jij ook heel veel sterkte!

Hoi meis,

Na 3 weken was het HcG al uit mijn lijf maar dit kwam omdat toen ik de miskraam had, mijn HcG al behoorlijk was gedaald. Normaal heb ik een cyclus van 26 dagen maar daar zit ik nu 5 dagen overheen... maar ben niet zwanger. Het duurt gewoon iets langer vrees ik de eerste ongi.

Sterkte!

Groetjes Frederique

hoi,
ik was 34 dagen na mijn curettage weer ongesteld.. wel heel weinig en maar anderhalf a 2 dagen ongeveer...
Het hcg hormoon kan tot een week of 8 daarna nog in je bloed blijven zitten is mij door zowel de gyn als de vk verteld... ik heb na 37 dagen na de curettage, dus na ongesteld zijn, weer negatief getest..

groetjes en sterkte allemaal!

Ik ben gecuretteerd en na de curettage kwam mijn cyclus direct weer op gang: eisprong na twee weken en nog twee weken erna mijn ongesteldheid. ik heb gehoord dat het echt van persoon tot persoon verschilt.

Groetjes,
Ongeduldje32

Terug
Bovenaan