Wanneer weer pijnloos vrijen na een keizersnee?

Hai...

Ik ben inmiddels dik 4 weken geleden bevallen van een prachtige zoon. Het werd helaas wel een keizersnee, heel onverwachts. Opzich voel ik de wond overdag amper, alleen als ik moe ben, begint het goed te zeuren. Wat ik mij afvroeg... waarom was de eerste keer vrijen na de keizersnede enorm pijnlijk... sterker nog, we zijn gestopt, want het was giga brandend gevoel... echt heel pijnlijk daar binnen (hihi ja sorry hoor)... maar het was echt geen pretje, natuurlijk hebben we ons op een andere manier gered, maar ik dacht, hoe kan dat nou, ik heb een keizersnee gehad, en dan doet het zo giga zeer. Ik vloei eigenlijk niet meer, heel af en toe heel licht... bijna niet zichtbaar meer. Het voelt eigenlijk, alsof ik een vaginale schimmelinfectie heb, maar heb verder geen jeuk of buikpijn, en ik weet wat het is om een schimmeltje te hebben, das echt geen pretje. Het is nu alleen tijdens het vrijen... echt niet leuk. Herkent iemand dit?! Tips?!

Liefs José

Oef jullie zijn er snel bij......en dan te bedenken dat ik na mijn ks van de eerste (ik ben nu vaginaal bevallen) pas na 10 weken weer sex heb gehad en toen had ik echt helemaal nergens last van.

Van de gyn mocht ik na de 6 weken controle gerust gemeenschap hebben, maar ik was daar nog niet aan toe toen.

Sterkte ermee

gr mama van Md en JA

Bij ons gaat het meestal ook wel snel na de bevalling weer......
De eerste keer is meestal wel een beetje pijnlijk, maar ik ben wel alle keren "gewoon" bevallen. Ik zou gewoon rustig af en toe kijken hoe het gaat, en anders als het zo blijft aan de gyn vragen. Je moet toch op nacontrole?

Succes, liefs Hilma.

haiiiiii..

Ach ja, misschien is het ook nog wel een beetje te vroeg hoor, we proberen het over een weekje nog wel een keertje hahah... en dan maar hopen dat het wat minder pijnlijk is!

Groetjes José

hoi,

ik ben uiteindelijk ook met de kz bevallen(05-12) en bij ons lukte het ook niet..
het kwam niet verder als een halve cm ongeveer.. misschien ook omdat ik knip heb gehad ik weet hetn iet..

Liefs Pascale

Heeeee...

Nou dan weet ik in ieder geval dat ik niet de enige ben. Tja je kunt inderdaad ook nog wel lang last hebben van een knip, geloof ik, dat weet ik eigenlijk niet zo goed, maar het lijkt me wel. Ach zal wel heel verschillend zijn allemaal. We wachten maar gewoon af...

liefs Jose

hi Jose,

ik ben van het januari forum maar was overal even aan het snuffelen. Ik ben vorige week bevallen dmv een spoedkeizersnee maar tegen mij is gezegd dat je de eerste 6 weken niet mag vrijen.
De reden hiervan weet ik eigenlijk niet.

groetjes corine

Terug
Bovenaan