wanneer weer sex?

hallo,

tijdens mijn bevalling waren mijn binnenste schaamlippen iets gescheurd en ben gehecht. heb hier absoluut geen last van gehad.. heeft iemand dit ook meegemaakt en na hoe lange tijd kun je weer pijnloos sex hebben?

inmiddels vloei ik ook niet echt meer

hoi,
Proficiat nog met de geboorte van je zoontje!
Wanneer je weer pijnloos kunt vrijen, ligt aan je bevalling, en je eigen gevoel.
Mijn eerste bevalling [ 1999] eindigde met vacuumpomp, en een dik uur hechten!!!
Dus je snapt wel dat ik er geen zin in kon hebben!! haha.
Kon al zo drie weken bijna niet staan vanwege uitgezakte spieren, die voor mijn gevoel op mijn knieen waren beland!
Dit door het ''ruwe werk..'' van de vacuumpomp..waarbij onze oudste in twee keer naar buiten werd getrokken!!
De hechtingen lostte vanzelf op..dat scheelt..
Het heeft echt een paar maanden geduurd voor we weer sex hadden, en ik vond het wel prima.
Ben je trouwens vlotjes van je bloeding af zeg!!
Bij mij duurde dat ook dik vijf weken!

Ik denk dat als je niet meer vloeit, en je je goed voelt....voorzichtig weer proberen samen.
Het is toch anders na een bevalling..
Niet perse minder hoor..Ik vind het er wel beter op geworden zelfs!!
Hahaha.
Veel plezier, enne..wel safe he!! [ als je dat ook wilt!!]
Je weet maar nooit..ik ken voorbeelden genoeg!!
Groet R

Hallo,

Ik was ook uitgescheurd en gehecht maar praktisch geen last gehad van de hechtingen. Wij hebben na 8 weken het weer geprobeerd. Het heeft geen pijn gedaan maar hebben het wel heel voorzichtig gedaan en ik was diegene die bepaalde hoe ver we zouden gaan.

Groeten pinklady

hoi,

Ik dacht dat ik zo ongeveer de enige in de wereld was die ingescheurd was in mijn schaamlip. Ik kon er nergens iets over vinden. Ben daarom 'blij'' te lezen dat ik niet de enige ben!
Ik ben 5 weken geleden bevallen. We hebben een paar dagen geleden geprobeerd om sex te hebben maar het lukt echt nog niet. Niet vanwege die scheur, maar de ingang van mijn vagina is nog zo ontzettend hard (het weefsel) dat het gewoon niet lukt.
Hopleijk komt dat nog goed!
groeten ELke

Wij deden het 4 weken na de bevalling, was benieuwd of het pijn zou doen (ben ingeknipt) maar het deed geen zeer. Wel hing er de volgende dag een hechting tussen mijn benen  ik dacht dat die op zouden lossen.....
Groetjes Rene

Terug
Bovenaan