Wanneer weer testen? & veel afscheiding!

<p>Hi iedereen, wij zijn nu vanaf augustus bezig en heb sindsdien een regelmatige cyclus van 30 dagen. Nu ben ik 2 dagen over tijd en eergisteren negatief getest. Maak mij natuurlijk zorgen en ben er continu mee bezig.... Logisch, het is voor ons ook de eerste keer. </p><p>Wanneer raden jullie aan om opnieuw te testen mocht mijn menstruatie uitblijven? Overigens heb ik ook heel erg veel afscheiding terwijl ik normaal voor mijn menstruatie erg droog ben. Kan dit een teken zijn? </p><p> </p><p> </p>
 
He! Je cyclus kan na 2 maanden regelmatig daarna wel weer wat langer of korter worden. Zeker als je komt van de pil. Ik zou denk ik over 2 a 3 dagen weer eens testen als er geen menstruatie komt. Hoe moeilijk dit ook is!
Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook meer afscheiding dus misschien is het wel een goed teken! Succes!!
 
Hey! Het kan zijn dat je lichaam aan het ontpillen is. Bij mij waren de eerste twee maanden normaal en daarna duurde mijn cyclus steeds langer en langer. Uiteindelijk na 5maanden zwanger. 
 
Terug
Bovenaan