wanneer weer testen bij onregelmatige cyclus

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal ik ben in okt 2005 gestopt met de pil en heb sindsdien een onregelmatige cyclus werd pas weer ongi in januari,en toen weer in februari en april en in mei ook maar weet niet zeker of dat ongi was of iets anders het begon met beetje roze/bruinachtig slijm en daarna bloed helder van kleur(sorry voor de details) en het heeft maar twee dagen geduurd en na vier dagen was het weer weg,in die tijd was ik moe en misselijk en heb toen een zwangerschapstest gedaan maar deze was negatief nu moet ik er wel bij zeggen dat ik die test heb gedaan om 14.00 uur smiddags en heb die dag al vanalles gedronken 3 kopjes koffie en water en chocomel,ik weet dus nu niet wat ik moet doen dat misselijke gevoel kwam vorige week ineens weer terug en heb ook last van mijn borsten en dan voornamelijk mijn tepels.ik word hier af en toe moedeloos van ik weet dus niet wanneer ik weer ongi moet worden en wanneer ik vruchtbaar ben en we zijn bezig voor ons eerste kindje. groetjes miranda

Hoi Miranda,

Ja is best veel wat je hebt en lijken op zwangerschaps klachten!!!
Maar dat zegt natuurlijk ook niet alles!!! Heb je nog al weer een keertje getest, ja je kunt beter smorgens testen dan is het hormoon het hoogst???
Ja het blijft afwachten, wel vervelend als je zo onregelmatig je ongi krijgt das moeilijk tellen dan!!!
Maar als je toch zwanger blijkt te zijn kunnen ze dat met een echo goed vaststellen hoever je ongeveer bent!!!
Maar goed heel veel succes en ga voor je duimen!!!

Liefs Sandy

hey sandy dankjewel voor je reactie en ik zou wel weel willen testen en dan het smorgens maar ben zo bang voor weer een teleurstelling! en ik voel me nu ook niet slecht het komt met vlagen en nu heb ik er al een week geen last van gehad wel weer wat moeilijker naar de wc kunnen gaan maar ja,en mijn tepels als de hond er maar al zachtjes tegenaan komt dan voel ik het al en je hebt gelijk het is idd vervelend dat ik zo onregelmatig ben maar ja mijn lichaam wil blijkbaar nog niet meewerken maar hoop wel dat het snel in orde komt hoe is het nu met jou? groetjes miranda

Terug
Bovenaan