Wanneer weer vruchtbaar naar vroege miskraam?

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Heey, ik heb een week geleden (5 weken) een miskraam gehad, was gelukkig niet zo heftig. 4 dagen beetje (bruin) bloed. HCG die dag 250 en donderdag al 80. Nu heb ik een week na de miskraam 1x sex gehad. Mijn borsten zijn sinds gisteren weer erg gevoelig en dat krijg ik vaak een week voordat ik mijn menstruatie krijg. Kan ik nu alweer zwanger raken/zijn? </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;"> </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Iemand ervaring met een vroege eisprong?</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;"> </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Groetjes </p>
 
Dit verschilt heel erg per persoon dus is niet echt iets over te zeggen. Voor mij duurde het 2 maanden voor ik weer ongesteld werd en toen na 3maanden zwanger. Dat was wel met een mk met 10weken. Maar belangrijker dan wanneer het kan is wanneer ben je er klaar voor en is je lichaam er klaar voor. Volgens mij is een week na een mk nog niet alle hormonen uit je lijf dus zwanger lijkt me onwaarschijnlijk maar wie weet 
 
Ik heb ook een miskraam gehad in november met 5 weken. Kwam uit zichzelf op gang en test meteen negatief. 
Ik kreeg na 3 weken weer een eisprong... en was direct weer zwanger. Nu 13 weken en augustus uitgerekend van ons 1ste wondertje. De kans op een zwangerschap na een miskraam is groter, omdat er nog hormonen in je bloed zitten en je daardoor vermeerderd vruchtbaar bent. Succes ;)
 
Hee Joena,
OO wat fijn voor jullie. gefeliciteerd. Ja dat heb ik ook gelezen dat er meer kans is op een zwangerschap. Vandaag is precies een week geleden dat ik een miskraam kreeg met 5 weken. Vandaag lijkt het net of ik ovuleer.. kan dat al zo snel? 
 
Terug
Bovenaan