Wanneer weer vruchtbaar?

Ik heb 21 april mijn miskraam gehad. Vorige week maandag de controle echo bij de gynaecoloog en baarmoeder en eileiders zagen er goed en rustig uit. Maar hoe moet ik nu weer gaan tellen qua vruchtbare dagen? Oude cyclus weer oppakken en daar vanuit tellen? Zo ja dan zou ik deze week mijn ovulatie hebben. Of met ovulatie testen gaan werken?! Nog niet eerder gedaan. Bij de 1ste was ik meteen zwanger na het stoppen van de pil, onze dochter word 29 Mei 1 jaar! En toen ik aantal weken geleden zwanger bleek te zijn had ik nog maar 2 keer een cyclus gehad na de bevalling en borstvoeding gegeven te hebben.

Dus...iemand tips...

Wat naar dat je een miskraam hebt gehad, ik heb zelf in december een miskraam gehad. Wij hebben eerst mijn menstruatie afgewacht, daarna gestart met ovulatietesten en dat was gelijk raak :)
Ik merkte na de miskraam dat je lichaam toch wel redelijk moet herstellen en dat ik ook wel wat uit balans was toen. Achteraf gezien ben ik blij dat we m'n menstruatie hebben afgewacht.
Maar doe vooral waar je je goed bij voelt. In principe kan je nu gewoon gelijk zwanger raken, alleen is het deze cyclus lastig te bepalen hoe alles gaat in je lijf.

Terug
Bovenaan