Wanneer weer zwanger na een miskraam?

Hoi dames! Ik ben heel benieuwd, wanneer waren jullie weer zwanger na jullie miskraam? Ik ben vooral benieuwd naar de dames die een curretage hebben gehad.
Ik ben al 2 keer snel zwanger geworden (van mij dochter de 2e ronde, bij de miskraam in 1 keer raak). Ik wil hiermee kijken of mijn verwachting nu niet te hoog is.
Alvast bedankt voor de reacties!

Ik was na mijn curretage direct weer zwanger zonder tussendoor ongesteld te zijn geweest. Het kan dus wel heel snel gaan. Hopelijk is het bij jou ook snel weer raak.

Geen curettage gehad maar wel een miskraam. Ik wilde graag mijn eerste menstruatie daarna weten zodat ik wist hoe mijn cyclus was, dus condooms gebruikt. Ronde daarna meteen zwanger en nu 13 weken zwanger. 

Bedankt voor jullie reacties. Fijn dat het bij jullie zo snel is gegaan! Gefeliciteerd DPL! Natuurlijk kan het bij mij anders gaan maar dit geeft mij goede hoop.

Ik was bij mijn dochter na 4 maanden zwanger, met de miskraam (13 weken) meteen de eerste ronde zwanger! Heb geen curretage gehad. We hebben na de miskraam 1 cyclus bewust gewacht en de ronde daarna dat we weer echt gingen proberen weer meteen zwanger, nu 4+2! Hopelijk is het jou ook gegund om weer snel zwanger te mogen zijn!!

Ik ben na 18week zwangerschap bevallen van ons dochtertje. Dit was 1 april. Helaas veel te vroeg, maar of je het nog een miskraam kunt noemen... Ben toen gecurreteerd

21juli had ik een positieve test in handen. 2,5 maand na de 'miskraam'

Terug
Bovenaan