Wanneer weer?

<p>hoi mama’s</p><p>ik heb sinds november een pracht van een kindje en ben ontzettend aan het genieten van haar. Het gaat niet altijd over rozengeur en manenschijn natuurlijk maar dat zal iedereen wel eens hebben.</p><p>ik merk het is niet altijd makkelijk een kindje maar wat je er voor terug krijgt is zo waardevol.</p><p>maar ik mis het zwanger zijn ontzettend mijn vraag is vanaf wanneer zijn jullie weer begonnen om te proberen om weer zwanger te raken?</p><p>en ik weet het komt als het je gegeven mag worden maar ik ben wel benieuwd of ik niet de enige ben.</p>
 
Ik herken het helemaal.
Zelf ben ik ook mama geworden in November en zei in mijn kraamweek.... Dit wil ik nog een keer (als t ons gegeven is, want t is 1 groot wonder).
Het is zo speciaal en geniet volop van ons mannetje!
Ik denk wel dat wij nog even wachten, dus nog geen idee wanneer weer maar nogmaals jou gevoel en gedachte herken ik!
 
Als eerste nog van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! Het zwanger zijn zelf miste ik persoonlijk niet perse. Natuurlijk is het gezellig dat je nooit alleen bent en al dat getrappel in je buik, maar ons dochtertje was vooral heel makkelijk, dus ik zei toen: Zo wil ik er wel drie! Maar ik zou zeggen geniet nu eerst volop van jullie dochtertje, wie weet wat er nog allemaal op je pad komt... Door omstandigheden zijn wij nu alweer 5 jaar verder, zondag ben ik uitgerekend en ons dochtertje wordt dinsdag 5 jaar. Persoonlijk vindt ik het ideaal dat zij nu al zo zelfstandig is en naar school gaat, maar omdat we al een kindje hebben is de zwangerschap aan me voorbij gevlogen!
 
Terug
Bovenaan