wanneer weer???

hallo ik heb pas ontdekt dat ik zwanger was (na 4 jaar eindelijk)maar toch een miskraam gehad wanneer is het nou het beste om weer een poging te wagen??sommigen zeggen na je eerste menstruatie en de ander zegt je kunt gelijk weer proberen,wie weet iets daarover??hartelijk bedankt.
 
Na mijn miskraam kreeg ik te horen van de gyneacoloog dat ik beter de eerste menstruatie af kon wachten. Braaf gedaan, en na 4 maanden was het weer raak. Mijn vriendin heeft niet gewacht , en zij was ook meteen weer zwanger. We hebben allebei inmiddels een zoon. Dus ik zou zeggen doe wat je zelf prettig vind, want misschien lukt het niet meteen. Succes!
 
hee anoniem, ik heb zelf ook een miskraam gehad afgelopen zomer, en mijn huisarts vertelde dat we meteen weer mochten proberen zwanger te worden. Als je je goed voelt natuurlijk. Ze hebben een advies om te wachten tot je na je menstruatie, zodat ze precies weten hoe ver je zwanger bent mocht dat zo zijn. Zij vertelde dat ze dat dan ook wel dmv een echo vast konden stellen, dus geen probleem.
 
Na mijn miskraam kreeg ik ook te horen van de gyneacoloog dat ik beter de eerste menstruatie af kon wachten. Heb ik ook braaf gedaan.
Het ligt ook een beetje aan jezelf. Ben jij geduldig en relaxed van nature, kun je meteen weer aan de gang gaan. Maar na een miskraam kan je cyclus zo in de war zijn en wanneer jij dan denkt dat je zwanger bent, de test positief aangeeft, kan dat ook nog aan alle hormonen liggen die nog in je lijf zitten. Uiteindelijk kan je dan ook niet zwanger zijn. Zo'n test is dan niet betrouwbaar.
Maar volg je gevoel. Ik kan niet tegen onzekerheid en na zo'n miskraam voelde ik me toch al onzeker, dus ik heb gewacht. Daarna was het groen ligt. En ook bij mij is het inmiddels raak. Vandaag 6 weken. Heb hoop, het komt allemaal goed.
 
Terug
Bovenaan