wanneer weer...?

Hallo Allemaal,

Ik heb een wat rare vraag....;

Ik ben inmiddels bijna 6 weken geleden bevallen van onze dochter Emilie. Het was pittig, geknipt en vacuumpomp. Heb hierbij 7 hechtingen gekregen. Nou Hebben we pas geleden voorzichtig weer eens geprobeerd sex te hebben. Ik was wat angstig maar wel zin. Alleen lukte het niet zo. Na 6 weken zouden de hechtingen volledig opgelost moeten zijn en vloeien doe ik ook vrijwel niet meer. Voor mij was het alleen een pijnlijke ervaring die we maar gauw gestopt zijn. Het leek wel alsof er een heel strak velletje aangegroeid was, alsof er te strak gehecht was. Snappen jullie wat ik bedoel?? Ik hoop het, ik kan het anders niet uitleggen. Was in elk geval erg pijnlijk.

Hoe ging dat bij jullie? Nog erg veel pijn of waren we gewoon te vroeg? En zo ja, hoe lang moeten we dan rekening mee houden...? In de normale dagelijkse gang van zaken heb ik nergens meer last van.
Ik hoop dat jullie me meer kunnen vertellen.

Hoi,

Ik ben 3 weken geleden bevallen en ook ingeknipt, eerlijk gezegd moet ik niet aan sex denken vanwege die knip dus wat mij betreft gooi ik de sex voorlopig in de ijskast. Daarnaast is onze kleine een huilbaby en loopt het eigenlijk sinds de kraamweek al niet lekker ook zijn mijn man en ik vreselijk geïritteerd vanwege het vele huilen en de zorg voor onze oudste dus dat speelt allemaal mee. Ooit zullen we wel weer eens gaan vrijen en ik vind het ook wel doodeng dus ik ben heel benieuwd of ik het ook zo zal ervaren als jij nu doet. Uiteindelijk zal alles wel weer goed komen want er zijn genoeg vrouwen die na een knip  toch weer baby's krijgen maar  als je pijn blijft houden zou ik wel even  langs de huisarts gaan om er eens naar te laten kijken.

Suc6!

Groetjes,

Puk  

hoi,

ben eigelijk wel benieuwd naar verhalen van dames die wel al een goede ervaring hiermee hebben gehad.
gek genoeg had ik al na een week weer zin, maar ook een knip die ging onsteken. lekker hoor. nu is alles zon beetje weer oke daarbeneden. onze dochter is vandaag 6 wk. we zijn allebij al een beetje naar dat moment toe aan het leven zeg maar, maar op 1 of andere manier durven we niet zo.
ben benieuwd hoelang nog.

xx bambi

Dag meiden,

Ik ben nu 5,5 weken geleden bevallen. Ook een knip en hechtingen gehad. Gelukkig heb ik daar helemaal geen last van gehad. Wel veel vloeien in het begin, maar dat is sinds een week ook over. Net als bij jullie had ik al vrij snel wel weer zin. Ook wij wisten niet zo goed wanneer het goede moment was en wanneer het weer mocht. Ik had gelezen na 6 weken en als er geen bloedverlies meer was. Een maand na de bevalling hebben we voor het eerst weer gevreeen. Erg spannend, maar geen vervelender ervaring. Geen last gehad van de knip of  andere ongemakken (behalve lekkende  borsten dan, haha).  
Wel heb ik gelezen dat  je glijmiddel in het begin kan gebruiken. Misschien een tip.  Wat bij mij ook hielp, denk ik, door er over te praten en alles aan de vrouw over te laten. Goed aangegeven of je het prettig vind.

Succes.  

hallo allemaal
ik ben op 8 juli bevallen van een dochtertje en mijn vriend en ik hebben gisteren weer voor het eerst 'echte'sex gehad,we hadden het wel al eerder geprobeerd maar ik was te gespannen.en ook omdat je even een onderbreking moet hebben om een condoom om te doen werkt niet echt mee.ik had een vaginawand ruptuur en een perineum knip en dus ook hechtingen.ik ben blij dat ik weer sex heb gehad en het was echt niet vervelend

groetjes

Terug
Bovenaan