Wanneer weet je dat je je slijmprop verliest en kan iemand mij vertellen hoe dat eruit ziet :)

Hoi Dames..

Voor degene die pas bevallen zijn allereerst proficiat.
Ik vroeg me dus af hoe je weet wanneer je je slijmprop verliest en hoe dat eruit ziet.

Aangezien ik nu momenteel heel veel in bad lig ben ik bang dat het niet op gaat vallen...
Ik heb ontzettende last van mijn bekken en daarom lekker veel in een heet bad helpt niet veel maar is toch lekker ontspannend...

Hoop dat jullie mij iets wijzer kunnen maken?!

Liefs Esther ( 34,5 week )

Hoi,

Staar je niet blind op de slijmprop hoor. Je kunt hem ongemerkt verliezen maar je kunt ook gewoon een aantal dagen draderige slijmerige afscheiding hebben. Ik heb bij mijn twee vorige zwangerschappen nog nooit een echte slijmprop verloren.

Syl
36+2

quote: Eijs reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-09-2007 14:00:00'));

Hoi,

Staar je niet blind op de slijmprop hoor. Je kunt hem ongemerkt verliezen maar je kunt ook gewoon een aantal dagen draderige slijmerige afscheiding hebben. Ik heb bij mijn twee vorige zwangerschappen nog nooit een echte slijmprop verloren.

Syl
36+2

same here, echt een dikke week lang last van gehad...maarja daarna ben ik ingeleid dus misschien had ik hem als ik langer had gelopen WEL kwijt was geraakt dan..

Hoi dames,

alvast bedankt voor de reacties...

Dus zoals ik het eruit op maak kan het goed zijn dat ik het niet zou merken als ik in bad lig... maar ja goed was gewoon benieuwd hahaha...
Dus als je ineens een paar dagen overmatige afscheiding hebt kan dat ook hetzelfde zijn...
Wel goed dat ik dat weet...

Liefs Esther

Hoihoi,

Ik had vanmorgen toen ik naar toilet ging wat slijmerig boed in mijn ondergoed, niet echt een prop van zoveel cm wat er in een aantal boeken staat.
Ongeveer twee uur later had ik wederom wat slijmerig bloed in mijn ondergoed en bij het afvegen.
Zo kan het dus blijkbaar ook!

Succes,
Gr Els

Bij mijn vorige bevalling had ik van tevoren ook bloederig slijmverlies, maar ik vond het totaal geen slijmprop ofzo. Die kan je inderdaad gewoon verliezen zonder dat je het gemerkt hebt!

Groetjes Hanneke

Ik weet niet wanneer ik mijn slijmprop ben verloren. Ik heb er in ieder geval helemaal niets van gemerkt of iets gezien wat er op leek. Wel had ik een week lang voor de bevalling meer afscheiding dan normaal, of dat iets met die slijmprop te maken heeft. Ik zou het niet weten. Nu achteraf denk ik dat het er misschien iets mee te maken kan hebben, maar op het moment zelf heb ik nooit het idee gehad dat dat wel eens iets met de slijmprop te maken kan hebben.

Terug
Bovenaan