wanneer wel/ niet klussen?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ja hier even een vraagje:

Er valt genoeg te lezen over wanneer je moet 'klussen'. Wij willen graag zwanger worden en het liefst natuurlijk zo snel mogelijk, maar helaas daar hebben we niks over te zeggen.
Op internet kun je uitrekenen hoe en wanneer je het zou kunnen proberen.
Maar klopt dit ook?
Hoe pakken jullie dit aan?

groetjes

Hoi,

In het begin was ik ook steeds aan het uitrekenen wanneer m'n meest vruchtbare dage waren, helaas voor mij. Geen pijl te trekken op m'n cyclus. Je moet wel eerst weten hoe je cyclus loopt als je echt op de meest vruchtbare dagen wilt klussen.
Ik dnek dat het belangrijker is dat je er beiden plezier in houdt en dat je 3 keer per week klust totdat je denkt dat je meest vruchtbare periode is, en dan 1 keer per dag.

Succes, hoop voor je dat het snel lukt.

Shanaz

Hoi Hoi,

Ik doe daar niet aan, vind dat veel te veel gedoe.

Wij doen het om de dag, de gehele maand, hahaha en dat werpt bij ons zijn vruchten af (al 2x).

Liefs Randy

Je hebt gelijk Randy,

doen wij nu na de mk ook, om de dag. Ik weet alleen niet of het werkt???
Al dat gereken, komt toch bijna niet uit zoals je zelf denkt.

Groetjes   Shanaz

Hey Hey

Wij doen het om de 3 dagen. Ik heb gemerkt dat dat beter gaat. Daar door is het al 3 keer raak geweest . De eerste keer met succes en de laatste twee keer helaas niet.

Marije

Hoi,
Ik blijf erbij dat zwanger worden voor een groot deel gewoon geluk hebben is..
Wij zijn normaal meer een weekend-klus stel, gewoon door de  drukte die twee kids en beide een baan met zich meebrengen..
Tevreden mee verder hoor..
Maar toen we vorig jaar voor een derde kindje gingen hebben we het alleen rond de vermoedelijke eisprong iets vaker gedaan, en jawel in de derde ronde raak..Helaas werd het een mk.
Maar ik had het klusschema van die maand wel opgeschreven, en na de eerste menstruatie na de mk gingen we er weer voor..
Volgens het schema..haha ..geklust, en weer meteen raak..
Dus van een keer of 8 per maand maar hoor..en echt niet meer.
Ligt meer aan het goede moment. Ik vole echter nooit mijn eisprong, dus we gokken maar wat..Met succes, want ik ben nu 32+1 zwanger..
Veel geluk voor jullie allemaal, en het moment is belangrijker dan de frequentie hoor!!
Groet R

Terug
Bovenaan