Wanneer werd jullie buikje zichtbaar?

A

Anoniem

Guest

Hoi meiden,
Ik ben nu 14 weken zwanger maar heb nog niet of nauwelijks een buikje.
Met de echo van 12 weken was alles goed maar toch maak ik me een beetje zorgen dat er nog steeds niets te zien is.
Is dat normaal of niet?
Ik ben vrij slank van mezelf dus ik had gedacht dat het wel snel te zien zou zijn. Maar niet dus...
Wanneer werd het bij jullie zichtbaar?
Liefs, Billie

hay..ik ben ook hel slank en dacht ook dat zou je wel zien maar echt vnaf 20 weken begint het pas een beetje..hed ik ook noooit gedacht en ik maar ongeduldig en onzeker maar is toch heel gewoon..dus even afwachten meid..
groetjes piewie(24 weken,septemberforum)

Hoi Billie,

Ik snap er ook niets van hoor. Ik zit ook in mijn 14e week. En ik zie wel dat ik iets ronder ben geworden maar dat is meer bovenin mijn buik , waarschijnlijk darmen die omhoog worden gedrukt ofzo. Maar echt een zwangerschapsbuik is het niet. Ik kan ook  niet wachten tot ik echt een hard buikje heb   wat ik niet in kan houden zeg maar... . Ik dacht dat je met 14 weken allang al iets zou zien. Als ik naakt voor de spiegel zie dan   ik natuurlijk wel verandering aan mijn lichaam (buik) maar als ik kleren aan heb zie je nog niet echt veel. Kan niet wachten.

Liefs Aicha.

hoi Billie,

heel normaal hoor, dat je nog niets ziet, de grootte van je buik heeft sowieso niets met de grootte van het kind te maken. Bij mij was het ook laat zichtbaar met kleren aan (normaal maat 38, 60 kilo bij 170m), en aan het eind had ik een enorme buik (en een enorme kop van het vocht vasthouden). Inmiddels ben ik bevallen op 21 maart van Anne en nu ben ik weer bijna in normale doen wat mijn lijf betreft.
De eerste 15 weken ongeveer zag ik er redelijk gelijk uit, hooguit dat mensen die me goed kenden dachten dat ik aangekomen was. Die buik komt vanzelf!

groetjes, Ellen

hallo

het is denk ik ook bij iedereen anders want ik ben ook slank maar ziet nog niks en ben 16 weken alleen een klein buikje alsof ik teveel heb gegeten maar verder is er niks te zien.

maar bij mijn vorige zwangerschap en dat waren er twee kon je het ook niet goed zien ja na 7maanden toen had ik een buikje maar droeg het ook rond had geen echte mooie zwangere buik zoals je dat dan bij  zoveel vrouwen om je heen ziet.
vond dat toen en nu weer erg jammer, maar je doet er niks aan!!!

groetjes

Nou meiden, wees blij dat jullie zwanger kunnen worden...
Oke een buikje hebben  is heel mooi, maar ja wat erin zit is veel mooier, zo moeten jullie maar denken....

Terug
Bovenaan