Wanneer werden jullie voor het eerst ongesteld na het gebruik van de pil???

A

Anoniem

Guest
Ik maak me een beetje zorgen, ben nu al 2 weken over tijd en moet nog steeds ongesteld worden. Heb testen gedaan maar die waren negatief en heb ontzettend last van hormonen. Hoort dat zo lang te duren? Hoe lang duurde dat bij jullie?

Liefs Victory

bij mij duurde het lang..13 weken na me laatste pil werd ik pas ongesteld..
ben toen ook naar de dokter geweest en die zei dat het normaal was als het zo lang duurde..je lichaam moet het zelf weer gaan regelen en dat kan even duren.
dus meid geen zorgen het komt vanzelf,echt waar!

liefs zonnetje

ik na 40 dagen... nu 2 maanden later denk ik zwanger te zijn.. vorige week bloeding gehad.. (denk inestelingsbloeding) vanavond test gedaan.. en positief.. snap er zelf niks van.. maar ik denk wel dat het zo is.. verder geen lichamelijke gevoelens enzo.. heb sensitesten gedaan.. dus van de week ff clearbleu halen voor de zeker heid.,.
succes ermee

Hoi Victory,

Wat rot voor je. Ik heb me ook erg veel zorgen gemaakt, achteraf onterecht. De huisarts heeft na drie maanden medicijnen voorgeschreven om cyclus op gang te brengen, daarvan heb ik er maar een genomen, voelde niet goed. bleek toen al zes weken zwanger te zijn..... Wanneer je je zorgen maak, kost dat vaak veel energie, soms is het beter om het even los te laten en je focus te verleggen. Veel succes.

liefs,
Moon

Bedankt voor jullie reacties, ik ben eindelijk ongesteld geworden. Dus nu verder klussen voor een wondertje!

Succes allemaal!

Liefs Victory

Terug
Bovenaan