Wanneer werden jullie voor het eerst weer ongesteld na de pil?

A

Anoniem

Guest
Ik ben zelf net gestopt en heb wel last van duizeligheid, misselijkheid en meer adreline (wat wel fijn is, maar ik ben steeds bang dat ik plotseling ongesteld word. (i.v.m. werk en feestjes is dat doorlekken niet zo leuk:(
Graag zou ik bovenstaande vraag van jullie willen weten, ben er erg nieuwsgierig naar :)

Gr. Victory

Bij mij was eigenlijk alles gelijk helemaal op gang. Ik heb de laatste strip gewoon netjes afgemaakt en daarna ongesteld geworden en elke maand een cyclus van 28 dagen.

Nu moet ik wel zeggen dat ik er geluk mee heb gehad, want dat is bij iedereen weer anders

Zelf ben ik nadat ik ongesteld was geworden van de pil, daarna gestopt. Weet niet of dat handig was?!

hoi

bij mij duurde het 13 weken voor ik weer uit mezelf ongesteld werd..erge lange eerste ronde dus!daarna cyclus van 34 dagen en nu zit ik op cyclus dag 10 dus we wachten het weer af! maar het is dis bij iedereen anders!
succes!

groetjes

Hoi hoi,

Ik ben ook na mijn stopweek niet meer aan een nieuwe strip begonnen. Daarna 1 keer ongesteld geworden na 34 dagen en inmiddels zit ik op bijna 60 dagen en nog steeds niet ongesteld. Klachten niet echt af en toe moe en een ongi gevoel maar tot op heden nog steeds niets. Ook niet zwanger helaas heb al 2x een test gedaan.

Groetjes

Ik ben ook gestopt nadat ik ongesteld geweest was en werd het 4 dagen later weer, nu al 3 weken nix meer gemerkt dus het is voor mij ook nog een verassingf hoe het gaat lopen

wel onttrekkingsbloeding na 4 weken, maar pas na 6 maanden weer een goede cyclus mét eisprong.

ik werd na 28 dagen weer ongesteld, maar ja kan ook ontrekkingsbloeding zijn geweest... was wel weer heftigere ongesteldheid (zoals ik ook voor pilgebruik had). Dus benieuwd wat het deze maand gaat doen!

Terug
Bovenaan