<p>Hoi Dames,</p><p>Inmiddels bijna een jaar geleden dat ik bevallen ben.<br />Alles gaat top en we hebben een super lief en leuk meisje.<br /><br />Natuurlijk hebben ook wij moeilijke periodes en is het echt niet altijd even 'leuk'.<br />Ze heeft vaak avonden/nachten dat ze huilend of krijsend wakker wordt. Ook veel vroeg wakker en dit breekt soms wel op.<br />Nu gaat het sinds een weekje eigenlijk heel goed en slaapt ze, op een paar kleine huiltjes na tot een uur of 6. <br />Dan begint het bij mij meteen weer te kriebelen (denk omdat we weer een goede nachtrust hebben) en hoop ik om nog eens gezegend te zijn een kindje te mogen krijgen.<br /><br />Nu denk ik niet alleen aan de nachtrust want die zal nog wel vaker verstoord worden. Ik ga ook denken aan allerlei andere dingen.<br />Onze dochter kunnen wij nu alle aandacht geven natuurlijk. Hoe anders gaat dit zijn met een 2e kindje?<br />Is het leeftijdsverschil misschien te klein (mocht het natuurlijk weer snel lukken) om alles ook goed te kunnen verdelen?<br /><br />Ik bedoel niet dat je kunt kiezen met welk leeftijdsverschil je wilt zitten. Het is natuurlijk nooit te plannen.<br />Maar het is meer dat ik er nu wel echt over nadenk wat voor onze dochter ook het beste kan zijn.<br /><br />Zijn er dames die een bewuste keuze gemaakt hebben of juist zoiets hadden van daar denk ik eigenlijk echt niet over na?<br />Ook de ervaring met een 2e kindje erbij in de verdeling?
</p><p>Liefs..</p>